• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • Smurfina

Japp, nu är det över! Så skönt att äntligen få luta sig tillbaks och bara tänka tillbaks med hjälp av alla minnen av dagen.

Ett av de roligaste sakerna att berätta i framtiden kommer helt klart vara när jag skulle klä på mig och blev inlåst (dörren gick i baklås) i ett rum med min tärna och bästa kompis. Eller när vi vaknade på hotellet på morgonen och upptäckte/kom på att vi inte hade pengar med oss att betala rummet för...och ingen svarade när vi ringde til dem.

Förövrigt var dagen toppen och vi njöt hela tiden, men som sagt tycker jag att det är allra bäst nu, när vi bara kan leva på minnet av dagen... Just nu är man bara så himla lycklig!

Återkommmer med med bilder mm...

• Smurfina

idolf>>
    ni var jättefina!

• LadyJeZz

Den bästa dagen i vårt liv är över, men lever i ett lyckorus!!!!

Hade den mest fantastiska dag, allt var perfekt och alla var så nöjda :)

Återkommer med bilder!

• idolf

Smurfina
    Tack så mycket

Jag är så otroligt nöjd med vår "Brödrost".
    Toastmastern som i sitt tal förklarade att när han fick uppdraget trodde att det hade med brödrostar att göra och att han blev förvirrad men glad över att få vara vår brödrost. Nu vet han bättre...

Han kommer hädanefter kallas brödrosten, istället för sitt namn

• summerbride

Smurfan86:
    Vi åkte också i en Buick fast en modell från 1948 :) Tycker Buick är ett stencoolt bilmärke!!

• LadyJeZz

Och vi åkte i en Buick -51 :O)

• Smurfina

Öhmmm.....vi åkte en minilimo (mini fast limo)

• andlin

Då har man landat i vardagen då, fast med två ringar på fingret Lördagen var helt underbar, men gick alldelles för fort! Ska bli kul när man får se alla kort och videofilmer från kyrkan och festen.

Grattis alla 5 augustibrudar som nu är fruar!

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???