• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • bubbelbrud

Sonen har varit frisk i 3 månader, men nu kommer snoret! Så passande! Håller nu tummarna för att han ska bli frisk fort, så vi hinner fixa allt, och att det ska bli bättre väder. Vi ska ju ha vigsel och fest ute är det tänkt!

• mjukisb

jag blev också glad när jag kollade dmi idag de lovar nu sol men lite moln också skönt. Fast idag har de lovat regn och solen skiner här för fullt. Så man kan nog inte riktigt lita på dem.

Idag har vi inget att göra. Vi har nämligen också gjort ett schema för hela veckan så att man inte missar något.

4 dagar kvar. Jag är lite nervös. Kommer som toppar hela tiden. Men det hör till.

Det typiska är att idag fick jag mens. Jag har inte haft mens på flera månader men nu kom den. Typiskt. Jag hoppas den hinner försvinna innan lördag.

• Annie*

moan:

Grattis! Hur kändes det att vakna upp morgonen efter allt? Jag undrar om det bara känns skönt eller nästan som om jaha, det var det...Men bröllopsresan är väl en hjälp att reflektera allt som planerats i över ett år för min del i allafall

• Tiger10

Nu kom första "bortfallet" Väldans trist, min favvokusin är riktigt sjuk och kommer inte.

Å bordsplaceringen var helt färdig och tryckt i programmen samt bordskartan målad av min konstnärlige make.Men det får ordna sig med lite trixande och tipex..:) Nu är det bara att hålla tummarna för inga fler bortfall!

Hej å hå, bara några dagar så! (En annan är rätt stressad och slut i huvudet för tillfället..)

• Brud 2006

Tiger10: usch, vad tråkigt!! Jag bara väntar på något sådant jag med, hoppas verkligen att alla håller sig friska!

Angående nervositet tycker jag att det kommer i vågor, ena sekunden är man hur lugn som helst för att nästa bara känna sig supernervös och stressad!

Tänk att det bara är fyra dagar kvar!

• Tiger10

ja det är helt otroligt, efter allt detta planerande, fast ändå har vi rätt stressigt nu.

Brud 2006: Hur går det för er? Blir ni många?

• karinomatte

Hej!
    Ännu en 5:e augusti brud som ska ha vigsel utomhus. Har deppat lite de senaste dagarna när det har pratats om regn till helgen. Tittade precis på SMHI:s sida och det verkar bli uppehåll. YIPPIE......hoppas det stämmmer!
    Börjar annars bli ganska klar med förberedelser inför bröllopet. HÅller dock på för fullt att förbereda kalas...fyller år imorgon, och närmaste framiljen kommer på tårta. Kanske inte så bra tajmning, men det är bra att få något annat att tämka på!

• moan

Annie: det var underbart dagen efter också. Har faktiskt varit det hela året. Vi har försökt hålla kvar känslan så mycket det går. T.ex. firat den 6 varje månad (ja firat o firat, men iallafall överraskat varandra litegrann eller ätit nåt gott). Fast nån månad glömde vi bort det, men det går ju att hämta igen en annan dag :)
    Det är nog för att hålla kvar känslan som jag då och då tittar in här på BT fortfarande.

• Smurfina

puh...en ny tråd! Blev lite orolig när den andra var avstängd. Kunde de inte ha väntat med det. Vi gifter ju oss snart

Hade mardröm i natt. Handlade om att min sminktejej inte dök upp och jag hade inte en gnutta smink med mig.....så vi blev väldigt försenade till vigseln *S*

Hmmmm.....färgade håret förra veckan och de små stråna i pannan fick lite för mörkfärg. Så jag var tvungen att vaxa i hårfästet....och nu har jag fina små "bölder" i pannan. Kul i jul....

• Smurfina

karinomatte>>
    i vilken del av landet då? Här hoppas jag (mellansverige kallas det visst)

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???