• Rockbröllop

Sminktips!!!

Har sett att det är massor av frågor angående sminkningar!

Jag är utbildad makeup artist och har de senaste 3 åren sminkat massor med brudar. Gifter mig själv den 26 augusti o ska sminka mig själv...tror det blir en arbetsskada till slut :D :D

Tänkte jag skulle ge några tips och ser gärna att ni andra ger era egna tips på den här tråden...se den som en tipstråd för brudsminkningar!

• Svar på tråden Sminktips!!!
  • Rockbröllop

Elora:

Ja, det är en hel del grejer som ska på :)

Hur kan jag hjälpa dig?

• PaNic

Rockbröllop...

Har tänkt att fråga dig om en jättetjänst, men bara om du vill och har tid!!! JAg förstår verkligen om du har annat för did! Jag håller på med ett skolarbete som bland annat skall innehålla en brud-make och då du är så superduktig i detta ämne, så undrar jag om du kan hjälpa mig lite, med lite tips och råd eller kanske till och med någon variant av arbetsbeskrivning... Maila mig gärna på paulaluoma@hotmail.com

• caprea

okej... jag tolkade fel.. blev bara fundersam... annrs tycker jag den här tråden är superbra och försöker följa med så gott det går... tyvärr har jag inte råd att köpa alla superprodukter... =(

• ETL

Jag använder sällan puder, men tänkte att jag kanske skulle göra det när jag ska göra min bröllopssminkning. Ska jag välja ett compact puder eller ett "löst"? Bör det vara med färg eller transparant.
    Skulle även vilja ha tips på något bra läppstift. Använder sällan läppstift annars. Vill ju ha ett som är kyss äkta.
    Tack på förhand.

• brudivinter?

har du en bra färg på din foundation sa ta en färglös som inte ändrar färg på din foundation.
    Ska själv ta hjälp av max factors lip finity så behöver jag inte oroa mig hela tiden att läppstiftet inte sitter kvar iallafall :)

• Rockbröllop

Panic:

Så fort jag gift mig lovar jag o hjälpa dig! Jag har snart 3 veckor kvar så de e rumpen full kan jag lova! :D

• Rockbröllop