• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Karra

jag har just blivit HIPPAD!!!!!!!!!

• Ninno - 79

önskar en riktigt riktigt bra dag för alla hippor!

• Ida-maria

Min fästman kom hem från sin svensexa inatt. Han hade haft det skitkul! Dom hade kommit o tagit honom under sitt tandläkarbesök igår. Mitt under undersökningen kommer 8 "tandläkarstudenter" in i rummet för att titta på. Alla har rockar och munskydd på sig så min sambo ser inte deras ansikten(han känner inte ens igen deras röster!). Tandläkaren och "studenterna" börjar diskutera Niklas tänder och en kompis kommer t.o.m fram och börja titta i hans mun och diskuterar hans tänder. Först då känner han igen sina kompisar!Roligt!

Själv har man inte blivit hippas än. Inte denna helg asså...

• Eppika

Ida-maria: wow vilken häftig start på svensexan....dom har verkligen tänkt till med andra ord Hoppas han får en bra dag.

Ingen hippa för mig idag. Ska snart iväg till kyrkan och festlokalen för att kolla platser för fotografering, hur borden ska stå i lokalen mm.
    Sen ikväll ska vi tillsammans med toastmadam proväta vår meny och diskutera med cateringfirman ang detaljer. Så det blir en dag full med bröllopsbestyr! Kul!

Ha en rolig dag alla ni som ska/är på hippor idag!

Glöm inte soldansen idag tjejer

• ankimattias

jag har bara otur hela tidenidag skickar en kompis tillmig sms.. om att hon kan inte komma för att hon fick reda på idag att hennes syster skulle gifta sig samma dag... och hennes syster var bjuden på vårt bröllopmen tackade nej på grund av att hon inte hade tid och skulle jobba???!!! fortfarande intre hittat fotograf... börjar bli mer och mer ledsen...

• madelyn

Trull,
    Wow, fina bilder- var det du på någon av bilderna?
    Jag e lite nervös själv, ska göra min secretbox på måndag och har börjat få konstiga utslag (förmodligen lite stressutslag) på kroppen och finnar i ansiktet

• Eppika

ankimattias: vad tråkigt att din kompis inte kan komma. var systerns bröllop hemligt eftersom hon inte tackat nej innan?

Vi har pratat med vår fotograf (amatör) idag, och tittat på platser för fotograferingen och tagit några provbilder. Det finns ju alltid "amatör"-fotografer att tillgå. Någon i er omgivning som tycker om att fota och är bra på det?
    Håller tummarna att ni hittar en fotograf

• ankimattias

inte en aning..men lite besviken blir man närman lägger ner såmycket jobb

• Trull

madelyn,
    TYVÄRR - är det inte jag på någon av bilderna Då hade jag känt mig i form *ler*
    Men tänker på dina utslag där - det är säkert för stress Min fotograf sa redan innan vi träffades att om jag skulle ha utslag eller liknande så var det lätt att ta bort på bilderna. Har du möjlighet till lugn och ro imorgon, stressa ner lite innan måndagen och fotograferingen??

• madelyn

Tjejer, nu är det bara 13 dagar kvar!!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)