• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Tack tjejer!!! Vad gulliga ni är som förstår! Jag känner mig som värsta bridezillan som inte vill gå dem till mötes... känns som jag inte fick nåt val helt enkelt- säger jag nej så är jag elak och säger jag ja så känns det som att gränsen är överskriden, att då kan vi i princip lika gärna säga ja till alla som vill komma... oavsett bjudna eller ej.. suck, låter det knasigt?
    Jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill säga nej, och samtidigt så känner jag att jag inte orkar ta tag i det utan bara känner för att ge med mig..

• madelyn

Bridecilla,
    Jag gillar din beskrivning av dagen- framför allt kl.16 med en näve ris i frillan

• HanOchJag

oj oj oj nu kommer dom snart och tar M2b
    Spännande *hihi*

• Mi-is

madelyn,
    jag förstår precis hur du känner när du säger att du inte orkar utan bara låter det passera. jag befinner mig där just nu själv. som vanligt gäller det min blivande svärmor som ser vårt bröllop som hennes fest. jätte, jättejobbigt!!! jag har försökt från början att se till att hon förstår att det är vårt bröllop men så blir man överkörd totalt igen och igen och igen... jag och min m2b har haft så många och onödiga gräl om detta utan att det leder någonstans...

• Karra

jaha då var det lördag... har någon blivit hippad än???

• HanOchJag

Nope. Inte jag iallefall. Dom kom för 10 min sen och tog M2b

Måste erkänna att jag blev lite ledsen när det inte var något tjejgäng me.

Men men kommer väl det me.

Älsklingen kommer att ha en underbar dag iallefall
    Han var helt chockad nu när dom kom. Rösten lät heeelt annorlunda och han bara sa - jag är tvungen att leta kostym och sen - LINDA visste DU om det här?? *hehe*

Sen blev han visst kastad i bagaget på en kompis bil och i väg körd *ops*

• Trull

Heeej!!!
    Nu är det Svensexa för fulla muggar med min m2b.
    Vi gick ut på en morgonpromenad. Så gick vi in på SevenEleven. Väl därinne så åker en luva på honom av några av killarna. Utanför står 12 "skjutgalna" killar och väntar med vattenpistoler och sprutar ner honom...sedan kör dom in honom i en bil (fortfarande med luvan på så klart)...
    Åhhh, de kommer säkert ha en toppendag.
    Lustigt, men jag fick en tår i ögat när jag såg allt det där...en så stark känsla.

HanOchJag,
    Hoppas din M2b och killarna också får det toppen. Roligt att det blev på samma dag för dem. Jag misstänker starkt att min är nästa helg...

• HanOchJag

Trull hehe ja. och som det verkar så är väl nästa helg sista chansen för mig oxå. Så då kanske vi får "dela" den dagen oxå

• HanOchJag

usch va hemskt å skriva egentligen,. Vi har bara en dag kvar av denna helgen sen en helg till - SEN är det den stooora dagen. Herregud va snabbt det går

Om jag ska ta och sätta mig med festprogrammen

• Trull

"SECRET BOX" -gjorde jag igår! På underbara Clarion hotell i Stockholm. Vi var på sjätte våningen och det är fönster där från golv till tak!! Så fräsch och fri utsikt. Fotografen ERIKA GERDEMARK var helt fantasisk. En superhärlig tjej, mjuk, trevlig och lyhörd. Jag var fullkomligt avslappnad. Det var skiiiiitkul. Jag rekommenderar henne ifall någon vill göra det så här i sista sekund: www.gerdemark.se/wedding (se bakom tredje bilden från vänster)

madelyn,
    Stå på dig! Det är ert bröllop och ni bestämmer precis om hur ni vill ha det! Berätta för dem att ni har valt barnfritt bröllop, och att det inte går att göra undantag för då vill flera...!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)