26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Schema i all ära. Till viss del tror jag det kan vara bra. Men finns det inte lite risk att man blir helt stirrig på klockan då? Istället för att njuta och ta dagen som den kommer?
jag inser ju naturligtvis att man måste se till att hålla vissa tider, men ändå...??
jA JUST JA.... Toastmadamen sover hos mig så hon tar med vigselprogrammen till kyrkan. Sen ska jag ha små påsar som delas ut utanför kyrkan till tjejorna med såpbubblor och näsdukar :)
Ninno-79,
Det här schemat är inte så mkt för min del utan mer för de andra inblandade, typ toastmaster och tärnor mfl.
Ninno -79:
Den erfarenheten jag har av bröllop eftersom jag sminkat många under åren.... det är att många nog hade velat ha något slags schema, sen att det inte följs till hundra på tiden. Det är nog mest en kom-i-hågare under dagen. Så att inget glöms bort och att man samtidigt kan släppa allt man måste komma ihåg och bara njuta!!
Jag vill njuta 100% av dagen!!! Inte bli panikstressad för att man trodde man hade mycket tid på sig...har alldels för mycket erfarenhet av det eftersom jag oxå är tidsoptimist :D:D
Men, alla gör precis som man vill...lista eller inte lisat... hihi.
Ja. Nåt slags schema ska nog jag ha också, just med frsör och fotograf tider och sånt. Har tagit i ordentligt i överkant på det mesta, men ändå. Däremot ska jag nog inte ha nåt schema efter vigseln. Då får allt löpa på i sin gilla takt. Vår kock är så erfaren så hon har koll på när hon ska servera vad, förutom det tänker jag försöka slappna av!
Men som sagt. Jag menar absolut inte att ifrågasätta eller kritisera schema´n. Jg bara tänkte högt för min egen del.....
Glücklich.
Som solosånger i kyrkan ska vi ha:
*sång till friheten
*den här stunden
*om du var ett hav
Marcherna har vi inte bestämt riktigt ännu..
Rockbröllop,
Håller helt med- schemat blir lite som en kom-ihåg-lista för min del. Men mest för de andra, jag ska bara koncentrera mig på att gifta mig
Oj är ni klara med alla bestyr???
Idag har jag fått byta lokal för festen, den första jag bokade har jag inte ens fått sett..PANIK blommorna är inte beställda butiken har semesterstängt men hon lovade att ringa i början av Aug men har inte gjort det...jag har ringt men ingen svarar, nu tycker jag inte att det hät är kul längre..men det börjar väll att ljusna
Jag måste erkänna att jag har det så bekvämt, min bröllopsfixare har fixat ett schema för oss:
08.00 Skjutsas de 4 milen till stan
09.00 Håruppsättning
10.00 sminkning
11.00 Champagne-lunch
12.00 omklädning
13.00 Fotografen
14.00 Åker tillbaks de 4 milen
15.00 Vigsel
16.00 Brudskål på folkan
Mat och fest resten av kvällen...
Känns bra, har äntligen hitta ett lämpligt godis till presentpåsarna på borden. Köpte en hel låda av "Snöpärlor" eller vad det nu kallas. Jättegoda kolor med vitt pulver på. Ser lite lyxigt ut.
Lådan räckte dock bara till hälften så jag måste in till stan igen och köpa en till...