• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Blivande J

Mi-is:

Beställde dom från Calligrafen här på BT
    Det är en slags nätpåse med en vinröd kant
    Jättesöta! Sen hade vi kvar sidenband från inbjudningskorten i blekrosa som vi knyter rosetten med. Dom rymmer tio "snökulor" i varje.

( Ska ha vinröda och romantikrosa blommor i buketten )

Beställde oxå figuren som vi ska ha på tårtan. Brudgummen bär bruden i sin famn. Jättefin! Lite bekymrad att den blir förstor eftersom vi inte ska ha en våningtårta utan flera tårtor i en båge.
    Där fanns också fina ballonger.

Beställde faktiskt såpbubblor istället för att ha ris, blir läckert! Tror dom tog 5:- flaskan. Bubblorna förstör inte kläderna.
    Det tar bara 72 timmar att få grejerna efter det att man beställt... Vilken servis!

• Ida-maria

Imorse tog de min sambo på svensexa!Till mig har de hela tiden sagt att de ska kidnappa honom imorgon så det har jag planerat in men nu tog de honom hos tandläkaren kl 10! De lurade även mig! Jag som hade velat se hans kidnappning...men men...hoppas han har kul. Jag har hört nåt rykte om fallskärmshoppning och middag ute på Fjäderholmarnas krog där en bekant är kock. Låter väldigt mysigt...

• madelyn

Ida-maria,
    Låter som en kul svensexa!!

• Thindris

madelyn
    Jag har itne hunnit bli så nervös för själva bröllopsdagen... jag är mer stressad över allt som vi måste hinna göra!

Mi-is
    Jag är ohippad än så länge...

Min m2b åkte på svensexa igår Kvällen avslutades med en barrunda så han mår inte så fint idag

• Rockbröllop

Jag är fortfarande ohippad oxå...men har mina aningar om imorn! Börjar bli en nervös väntan o alla e sååå förtegna, ska aldrig nån försäga sig?!?!?! :D

Jag har oxå beställt på calligraphen.... jag är supernöjd med allt. Vi beställde såna påsar som *BlivandeJ* hade beställt, dom va ganska små. Jag hade ju tänkt få plats med bubblor o näsdukar i dom, men jag testa igår o det gick ganska bra, hihi.... Sen har vi beställt servetter med tryck...dom va oxå fiiiina. Dom levererar jättesnabbt..... ifall nån nu får för sig o kika in där så är sidan www.romance.se

• madelyn

Aaaah, vad trött jag blir! Varför kan inte folk respektera att det är vårt bröllop och att vi har önskat att lämna barnen hemma...

• Ninno - 79

Hej på er!
    Fick ett snabbt samtal av M2B sent igår kväll. Då var de bara i land som snabbast för att hämta lite mat åt sig.
    Sen fick jag ett mess i förmiddags om att han kommit tillbaka till stationen för att vila några timmar. Då hade han jagat rånare i nästan ett dygn...
    Mer vet jag inte, annat än att rånarna är på fri fot ännu. Väntar otåligt på att höra sambons röst...
    MEN! För att se livet från den ljusa sidan gick jag just hem från jobbet och ska inte tillbaka förrän första september!! SEMESTER! Nu ska här fixas bröllopsbestyr!

• Rockbröllop

Madelyn:

vadå? Är det nån som opponerar sig mot det??? Tröttsamt när folk inte fattar...det är er dag, bara er dag...faasicken!

• madelyn

Rockbröllop,
    Suck, min morbrors nya sambo vill ta med sig sin unge- som jag typ aldrig träffat! Jag sa nej till min mamma när hon frågade om det förut och nu fick jag ett sms (!!) av sambon där hon frågade om det igen...
    Jag känner mig skitdum och vill säga nej men tycker det känns svårt när hon lagt upp det som hon gjort. Samtidigt, säger vi ja till den här ungen så måste vi ringa andra som har ungar och säga att det är ok för dem att ta med sig dom oxå, (de som är från vår släkt iaf)
    USCH, vad jobbigt det känns...

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)