• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Trull

Skrattar- yes madelyn, det stämmer, 13 dagar kvar

• w2b!

Hej tjejer!
    Här kommer en brud till som gifter sig den 26 augusti. 13 dagar - är det inte helt fantastiskt underbart. Om mindre än 2 veckor somnar vi som fruar, gifta och vansinnigt lyckliga.... och trötta
    Börjar ni bli klara med allting nu eller superstressar ni också nu på slutet?

En liten fråga till er alla som har gjort Secret box. Jag har letat halvt ihjäl mig efter en fin presentbox att lägga albumet i. Det går inte att hitta presentboxar numera!! Bara påsar eller höga fyrkantiga boxar. Jag behöver en "låda" på ca 30x30cm ca 8 cm hög. Någon som har tips var jag kan hitta någon? Känns lite lyxigare än att bara slå in i papper..

• HanOchJag

w2b! har du kollat på panduro? dom har ibland mallar så man kan göra själv. Och lite tjockare kartong papper. In-ex kanske oxå har. (in-ex finns i gbg vad jag vet)Kanske åhlens oxå. Hoppas du hittar nåt.

Tjejer ja det är helt otroligt att det BARA är 13 dagar kvar. Idag ska vi ut och leta kostym till M2b. Och sen gå på varsitt håll. Han för att kolla morgongåva och jag för att hämta hans morgongåva. (om den affären nu är öppen idag)*hoppas*

• Lola Jämtland

Här är en till.....

Stressad? Näe, inte det minsta.
    Vi har inte ens våra kläder helt klara men det löser sig. Jag är ingen "bridezilla" direkt.

• HanOchJag

Lola Jämtland tur det Här är vi nog fler än jag som känner att vi måste ha koll och som det senaste gått från Ko- Lugn till bridezilla-tokig *hehe*

Skönt att veta att det finns dom som kan behålla lugnet och inte få bestämmande-galenhet när det är så få dagar kvar

• Ida-maria

w2b: Jag köpte min box på Bookbinder design.I sthlm har de butik på Norrlandsgatan, NK och Åhlens, om du nu bor här. Där finns det boxar i olika storlekar och färger!

• Blivande J

Blev hippad igår!!!
    Satt ute med min mamma då en tjejkompis och en killkompis plötsligt kommer körandes. Jag och gubben fick packa en väska med schampoo och handduk och sen bar det av med ögonbindlar.

vi fick var sin rullator som vi skulle sparka oss fram på efter en skogsväg. En bil körde framför och en traktor med våra vänner på släpen körde efter. Vi stannade vi olika stationer efter vägen där vi skulle tävla mot varann för att vinna öl eller cider.
    Efter 4-5km sparkande fick vi äntligen åka med på traktorflaket.
    Sen delade dom på oss och gubbarna for och basta och vi for och duscha.

Senare for vi till en skidstuga och åt en god middag ( tillsammans med karlarna igen) Kvällen fortsatte med lekar och karaoke.
    Vi fick besök av några arbetskamrater ( hade firmafest samma kväll) och sen bar det av till en liten festival i närheten.

Glömde säga att jag blev klädd i en svart och vit rutig femtitalsklänning med slöja och tiara. M2b fick en blå manchesterkostym ( han blev faktiskt riktigt stilig)

En låååång och kul dag var det i vartfall

• helenekl

här är ännu en som blev hippad igår;

det var precis en så härlig dag som jag hade hoppats på o den höll igång mellan 12,15-03,30

• Bridecilla

13 dagar kvar!!!!
    så himla spännande!! jag dör!!!

har äntligen, efter så många turer, hämtat min klänning...
    den blir jättefin!!!!
    fast så insåg vi att sömmerskan inte har sytt den i kritvitt (som vi beställde) utan i äggskal, så nu passar inte mamsens slöja :(
    men men, det är lättare att hitta en slöja än en klänning :)
    så nu måste jag ha ngt annat gammalt å lånat... men det ger sig...
    får nog låna syrrans strumpeband å jag har ju min gamla karl :D

ankimattias,
    hoppas att allt löser sig!!!
    de sägs ju att man ska möta lite motgångar innan, att det inte ska vara alltför lättvindigt!
    håller tummarna för er!

igår fick vi färdigt embossingen av alla vigsel OCH festhäften!!!
    så skönt!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)