• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Eppika

helenekl: vad skönt att få veta

• Sofie81

Så enormt lättad...min klänning kom idag till butiken. Gick direkt och provade och den passade bättre än jag trodde. Behöver inte göra alla ändringar som var tänkt från början.
    Väntar också på möhippan. Är 100 på att den kommer denna vecka, nervös.

• Bridecilla

hej brudar!!!
    Lite kort bara...

å vilka underbara hippor ni har haft tjejer!!!
    Man blir nästan avis på dem som har sina kvar!!!

Kramar i massor!!!

• PaNic

Jag håller med dig Bridecilla! Fast samtidigt är jag lite lättad över att det är över...man behöver liksom inte oroa sig längre. Nu kan man bara sikta in sig på att ge igen på nästa mö. (Jag är nämligen först ut)

• HanOchJag

Godmorgon tjejer.
    11 DAGAR KVAR.
    Champange i skinkorna

Här hålls det på at vika servetter. Ner till affären vid 9snåret för att hämta lådor som man kan lägga allt i och sen bara forsla bort till lokalen

ska väl försöka mig på en tur in till stan idag me för att ÄNTLIGEN hämta upp M2b:s morgongåva. Jag verkar inte riktigt få tummen ur vad det gäller det
    Ringa massa samtal idag med blir det.
    Och sätta sig med det sista med festprogrammet.

Printa ut och binda ihop.
    Off va skönt det ska bli när det är klart.

• Bröllopstokiig

NU HAR JAG OCKSÅ BLIVIT HIPPAD

Har precis suttit och läst ikapp era inlägg. Vilka härliga hippor ni haft tjejer!

Min hippa blev mer än jag någonsin hade kunnat drömma om! I fredags ringde min m2b och sa att vi måste skjutsa hans syster till flygplatsen. Jag anade ingenting, eftersom hennes kille precis flyttat till Linköping. Så jag trodde hon skulle dit. Så direkt efter jobbet hämtade jag upp dem båda och så ut till flygplatsen. Gissa om jag blev paff när de checkade in mig!

Jag fick ett kuvert i handen o en order om att inte öppnade det förrän planet hade lyft. I kuvertet fanns en liten tidning (parodi på aftonbladet). Hela tidningen handlade om mig och mina strapatser Så landade vi på arlanda och jag kliver av. Inga tjejer i sikte o nu var jag skitnervös.

O så åker jag nerdör rulltrappan till där man hämtar bagaget och där står de, mina sötaste vänner, med ett stort plakat med en bild på mig och texten "Linda, snart fru Forsner" på och en liten stereo som spelade "Linda" med The Pinks på högsta volym. Det blev en massa tjoande, kramande och så lite glädjetårar såklart. Fick på mig en partyhatt och en haklapp. Sen fick jag stå där medan de hämtade mitt bagage som min mb2 hade packat. Naturligtvis fick jag en "vattenflaska" i handen också Kan säga att jag hittar inte ett sk-t i Stockholm, så gissa om det kändes spännande och nervöst!

Sen for vi hem till en av tjejerna. Där hade vi en härlig kräftskiva, med massa gott att äta och dricka Och så ett sånghäfte om mig. Så det blev en del sjungande också. När vi kröp isäng var jag helt nöjd! Vi hade haft det urmysigt och jag var så nöjd med min hippa

Men hippan visade sig hålla på hela helgen! Jag kom inte hem förrän sent söndagkväll igen På lördagen fick jag på mig ögonbindeln och så bar det iväg. Aldrig har jag gått i så många trapport utan att kunna se! Fick åka tunnelbana där folk grattade mig till höger och vänster, allt utan att jag kunde se ett jota

Så fick jag på mig lurar med musik. Leddes in i en lokal, fick byta kläder och sen vidare in i nästa lokal. Plötslig fick jag mjukt golv under fötterna och en karl som frågade om jag mådde bra. Gissa om jag var nervös! Det visade sig att vi skulle lära oss självförsvar. Skitkul!!!!! Blev ett hårt pass! Sen in i duschen och sen blev jag stylad. När jag tillslut öppna ögonen var jag stylad i värsta 80-talsstilen med axelvaddar, knallblå och rosa ögonskugga och hela kittet Höll på att dö!

Ut på stan för att äta lunch. Det var ju ingen som tittade, oh nej Sen vidare upp till Mosebacke där vi avnjöt några öl och drinkar under myckt tjo och stim. Sen var det på med ögonbindeln igen. Den här gången gick vi långt!! På med lurarna igen. Det är ganska otäckt att inte kunna se och höra!Men det gick bra Vi gick och gick, och sen fick jag stå ett tag och vänta... Sen åkte ögonbindeln av. Det första jag ser är en massa folk som står och flinar, gör tummen upp osv och jag tänkte, var tusan är jag? Det visade sig att vi skulle åka med Viking Line. Så det blev ett dygn fyllt av god mat, fest, skratt och en massa dansande Var jättebra liveband så det blev bra fart på stället

På söndagen packade jag min väska och vi var alla klara. Jag trodde vi skulle gå av båten, men det visade sig att vi skulle på SPA. Där fick jag lerinpackning, ansiktsmask och massage. Var alldele mör och lycklig och när jag kom ut till tjejerna igen brast jag ut i gråt. Jag har haft världens underbaraste möhippa!!! Och allt det tack vara mina fantastiska och underbara vänner! Jag är så lycklig!

Och nu är jag stressad också Allt jag skulle hunnit göra i helgen blir jag tvungen att stressa på med idag. För imorgon åker vi

Provade min klänning igår. den är så fin, så fin, och jag är så lycklig! Och nervös

Ursäkta det långa inlägget...

• Thindris

PaNic
    Jag säger som du Två av tjejerna är ännu ogifta och jag sa "vänta ni bara" när de skrattade gott åt mig

Glömde säga att min m2b hade sin svensexa nu i helgen också Vi visste inte att de var planerade samtidigt så det föll sig ju väldigt bra! Hans bästa kompis, vår marskalk, kom som tur var upp hit Annars vet jag inte vad vi skulle ha gjort med hundarna

• Rockbröllop

Åh Tindris...guu va kul!!!

Jaaa, helt underbart! Jag e sååå tacksam o lycklig!

Fniss.... en liten hemlis till er då! Igår var jag o M2B och tatuerade in varandras namn..... hjälp! Vet att många säger att det e de dummaste man kan göra.... den sitter på handleden på vänster sida! Får väl köpa en stooor klocka om han lämnar mig :(

Gaaaaalet..... men vi e så! :D

• Rockbröllop

Tjejer! Gud vad vackert det låter med era secretboxar.
    Jag strunta i min.... det blev ingen....buääää! Nej, inte fördent än... det kanske löser sig nästa vecka!

• HanOchJag

Rockbröllop hehe coolt. Det var nog det roligaste jag hört. Så nära inpå dagen oxå

Thindris låter som en helt otrolig dag/helg du har haft.
    Underbart med sådana vänner

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)