• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Hej tjejer! Skönt, nu är det bara 2 dagar kvar för mig tills min semester!!! *längtar längtar* Har haft en hittills katastrofdag på jobbet

10 dagar kvar till bröllopet och jag känner det som att jag inte hinner vara glad över att det är så få dagar kvar pga all skit som är på jobbet.. tråkigt. Hoppas det blir bättre till helgen.

• madelyn

förlåt, mitt neggo-jag var bara tvungen att spy ur mig lite! Inte meningen att dra ner någons humör eller så..

• HanOchJag

madelyn ingen fara Det är det vi är här för- att avreagera oss på andra som sitter i samma sits och mycket väl förstår irritationen

• Eppika

madelyn: vad skönt med semester så här innan bröllopet

Nu har jag fått reda på vem som ska viga oss Ska ringa henne och boka tid för vigselsamtal *jippie*

• Blivande J

Hej, alla lyckliga brudar!!

Jag skulle nog fått panik om jag fått uppleva alla problem som ni råkat ut för!!
    Skönt att allt verkar lösa sig...

Just nu sitter jag och sliter mitt hår över bordsplaceringen. Det blir så fel nu när en del hoppat av... Jag ska ha ett E med fyra långbord mot honörsbordet. Det var så perfekt tidigare för alla blev lika långa... Nu ser det inte klokt ut, men jag kan inte flytta runt så mycket folk igen.
    Hoppas jag inte missar någon nu...

Har också kvar placeringskorten och bordsplaceringsbladen...

Annars känns allt lugnt faktiskt...

• Mi-is

tjejer, tjejer,
    det börjar närma sig, märks det på våra nerver eller???!!!
    det börjar kännas så där att allt som kan gå fel (nja inte riktigt allt) gör så, man slår sig på saker för att man är stressad...ja, ni vet. skulle lämna in festprogrammen för kopiering men det blev alldeles för dyrt...ahh, nu får jag fixa och trixa hemma istället och hoppas att påfyllnadsbläcket räcker!!! hur gjorde ni? har ni lämnat in dem eller skrivit ut/kopierat själva?

• HanOchJag

vi kopierar ut allt själva, Känns som det är värt den lilla extra tiden. Slipper man sitta och vänta på att någon annan ska bli klar med dom Och går det fel så har vi bara oss själva att skylla på

• madelyn

Blä, jag har fått fina stressutslag på kroppen... suck, hoppas de försvinner nästa vecka.

Hur går det för er tjejer? Ingen som har nåt skoj att berätta, jag känner mig nere

• helenekl

jo, JAG, jag har hämtat ut min vigselring idag!!!! :D:D:D den är så fin o jag är så nöjd så! jag har oxå fått veta att min ena tärna ska vara toastmadame, så då behöver vi inte bekymra oss om det mer!!!

hoppas det var LITE positivt iaf? ;)

kram

• madelyn

helenekl,
    Ja det var det
    Vi ska hämta ut våra ringar nästa vecka, putsade och fina

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)