26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Vi har valt att inte ha ngn brudvals.
Jag har dåligt i höften och är urusel på att dansa. M2b vägrar. (Ibland är han så tjurig )I det här fallet är jag glad för det, man vill ju kunna röra sig resten av kvällen oxå...
Skulle gissa att vi blir tvingade ändå, bara inte alla gubbar vill dansa med mig sen, då är det kört.
Hur säger man nej utan att vara otrevlig?
Blivande J åh nej va trist. Hoppas verkligen att du hittar den. Jag säger som dom andra. Kolla du i bilen och så. Kanske han bara missat det som ligger framför ögonen på honom.
Igår fick vi gjort- festprogrammen- sista vaserna- sista glasfaten.
Nu ska dom bara in i ugnen och sen packas ner.
Idag blir det till att åka till stan och köpa fix till blomsterbuketten. Den kommer att bli sååå fin. Sen kolla på tårtan (som vi skulle gjort igår men ej gjorde).
Skicka vigselprogrammet till gubben så han kan printa ut det. Och fipla det sista med festprogrammet(insidan).
Dom sista detaljerna på M2b-s kläder skall göras idag oxå sen tror jag allt att vi har gjort ALLT
Gomorron!
Blivande J: Stackars stackars Dig! Hur har det gått? Har ni hittat? Åh, hoppas hoppas!
Madelyn: Lilla gumman, såg att du va lite nere igår! Jag tror att de e för att det e näääääära nu! Jag har känt mig lite "av" oxå. Vet inte, jag tror att all planering börjar tära lite på en. Jag har varit ganska så själv om all planering, lite mer hjälp på slutet nu när jag fått varit "bannad" på min gubbe! :)
Hur känns det idag?
HanochJag: Guuuu va duktiga ni vart, hunnit med massor ju!!! Skönt!
Själv så hann jag med en del shopping igår. Underkläder till bröllopet. blev billigt och jättesnyggt! Satinband till tårtan och blommorna och bandet mellan våra champagneglas!
Sen gjorde jag klart de små nätpåsarna som ska delas ut i kyrkan klart.
Just ja...min spritleverans kom igår! Jag fick med allt utom en speciell rom...måste köpa det!
Hur känner ni er tjejer? Faaaarligt nära nu :)
gomorron girls!!!
naturligtvis har jag huuuur mkt som helst på jobbet denna veckan... fan, jag som bara vill sitta å fixa dona... men icke...
jag läser dock igenomtråden minst en gång om dagen...
Blivande J,
å fy fan! hoppas hoppas hoppas!!! att ni hittar den!!!!
håller tummarna så de vitnar för dig!
alla hippor låter helt underbara!!!!
knepig Har varit illamående i 2-3 dagar nu
Blir bara värre och värre för var dag som går känns det som. VEt inte om det är magkatarr eller bara nervositeten. *Suckar*
hanochjag:
är du gravid kanske ????? :)
precis min tanke med!!!!! :D
god morgon tjejer!
madelyn, sötis, upp med hakan, det känns bara tungt just nu! nu skall du ju vara ledig fram till bröllopet och hinner förhoppningsvis med lite avkoppling också!
blivande J, kolla i alla garderober osv, man har en förmåga att sätta undan sådana saker på en plats som är så självklar att komma ihåg att man glömmer bort den
fick kopierat alla festprogram och vigselprogram igår(skrev ut på jobbet)! skönt!!! nu är det bara själva omslaget till festprogrammet som jag håller på att skriva ut här hemma, vilket tar lite tid. halmstad får vänta till jag är klar här i gbg...
HanOchJag,
det är inte någonting annat i livet på gång som brukar introduceras med illamående
Rockbröllop,helenekl,Mi-is
*hehehe* hMM Jo kanske. Fast jag tror inte det.Vi har ju trott det så många gånger innan men det har inte vart nåt. Och Illamående har jag aldrig haft vid andra grav. (vart gravid 2ggr)
Det återstår att se
Får väl göra ett test efter bröllopet om det inte slutat. *mår så illa, vågar inte ens äta frulle*
Hihiiiii...va kuuul om du skulle va det nu! :)
Du måste äta frulle... det är säkert därför du mår illa, så är det när man är gravid.;)
Va synd att jag inte kan se dig för jag e annars väldigt duktig o se på ögonen om man är gravid....hehe! :D Har väldigt sällan fel....