26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
thindris, vilka härliga vänner du har och tänk vilket arbete som ligger bakom allt!
idag tog de min m2b. jag som var förberedd på det tog med vår fyrbenta dam på en promenad och under tiden vi var iväg stormades lägenheten av ett stort gäng killar med jättesöta vattenpistoler i form av leksakskrokodiler fyllda med gin. nu är de på väg till gökboet för en femkamp (det var väl någon av oss här som var på det också?!) och sedan blir det relax & spa. kvällen avrundas på rest. räkan och ev. utgång...vi får väl se i vilket tillstånd jag får hem honom!
tjejer,
hur har ni det med gästlistan, har ni 50-50 män och kvinnor? vi har hamnat i den lite tokiga situationen att vi har betydligt fler singelkillar än tjejer och har lite smått problem med att få ihop det med bordsplaceringen (som visserligen är klar till 97%)... Hur har ni löst sådant?
Mi-Is:
Jag hade samma problem... jag löste det så att varje bord påbörjades och avslutades med killar. De blir så att killar och tjejer sitter mitt emot varandra alltså...
Då fick jag ihop det. :)
Rock-bröllop,
jag har en rekommendation på Secret-box! Är du intresserad?? Hon behöver en vecka från det att ni träffas.
Hon är skiitbra!!
Åh, vi har sån himla tur, det är bara en mer kvinna annars 50/50.
rockbröllop,
ni har långbord eller hur? vi har runda bord med 8 på varje, vilket gör det lite småpilligt.
Jaaa... vi har långbord, ajdå.... ja då kan det bli lite klurigt!
Men det får väl bli fler killar vid borden helt enkelt, stackars tjejer :D Hihi...
Men jag förstår dilemmat :(
Truls:
Jag har en som ska göra det, allt är bestämt... men jag börjar banga! Vet inte om det är stressen bara, har inte haft tid o planera in det bara.... det kanske blir sista veckan ialla fall...;)
Mi-is,
Vi har oxå fler killar än tjejer- och jag har helt enkelt valt att göra så att vissa killar får killar som bordsherrar..
rockbröllop,
härligt vågat med tatueringarna!!! säga vad man vill om att ta det säkra före det osäkra, men gifter man sig måste man ju ändå tro på en evig framtid you go girl
thindris: gud vilken härlig möhippa Kan se mig din 80-talsutstyrsel framför mig
Rockbröllop: ja, men man gifter sig ju bara en gång eller hur? Vad kul!