• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • HanOchJag

Godmorgon tjejer. Idag är det BARA 10 dagar kvar. Shola (dottern) sitter och räknar det första hon gör på morgonen -6 dagar kvar tills jag börjar skolan och 10 dagar tills mamma och pappa gifter sig Kan det bli sötare *hehe*

Linda&Magnus gå in på denna sidan - www.Duni.com och gå sen in på Family and Friends. Där har du en massa servett vikningar. Vi sitter just nu upptagna med "oriental"modellen.

Finns mycket häftigt där
    Idga ska jag och diskutera tårtan en sista gång. Säta mig med utsidan av festprogrammen. Vad mer vad mer??

• Rockbröllop

Halllooooo..... ja, en och en halv vecka kvar. Vad vi har längtat, och nu är det nästan inga dagar kvar :) Hihi...*Fniss*

Så kul o höra om alla som fixar o donar som man snart blir grön.

Själv har jag fått tandvärk, hjälp.... tanken är att jag ska dra ut tanden men har velat slippa innan bröllopet, det kan ju bli inflammation o sånt.
    M2B kräktes inatt och ligger nu hemma i feber!!!!! Hua... hoppas att allt detta går över innan dagen D.

Nån som har råd på vad man kan göra åt tandvärk, tror det e typ inflammation i den. Finns det nån bra tandskölj så jag håller till nästa helg?!

Igår sydde jag klart min brudväska...skönt!
    Sen klippte vi alla drinkbiljetter. Lämnade in ringarna och bokade möte med personalen. Nästa vecka blir hektisk!

Lista på vad som är kvar..... min e fortfarande lång, MÅSTE MAN JOBBA??? JAG HAR INTE TID!!!!! :D

• Thindris

Rockbröllop
    Bästa tipset är nog att du går till tandläkaren så att de kan spola ur tandfickorna åt dig ordentligt! Annars är det svårt att bli av med en inflammation! Sen finns det på apoteket munskölj (tror det heter Hexodent) som du kan sköja med. Sen är det bara att borsta som fan, trots att det gör ont. Men jag skulle rekommendera dig att gå till tandläkaren!

Tjejer, tjejer... Var bara tvungen att kika in en sista gång innan vi åker... Kommer ni ihåg när det var 250 dagar kvar och vi satt här och räkande ner? 10 dagar... det är ju ingenting

Kram på er!

• Rockbröllop

Nej..... inte tandis! :(

Det är en tand som är provisoriskt lagad för att jag senare skulle göra en ny krona o allt till den. Men jag har bestämt att jag ska ta bort den, för den har strulat så mycket.

Men tack för tipset på hexodent, ska gå dit idag o kolla!!

Fler tips tro?

Ha det så bra nu Thindris och lycka på stora dagen, vi lär väl alla höras här efteråt :)

• Mi-is

rockbröllop,
    du är så duktig som syr och donar med allting själv! jag beundrar dig starkt! ang. tanden, hexodent är faktiskt väldigt bra (sedan finns det ju hemvarianten där du doppar en bomullstuss i whiskey och sätter tussen på tanden )
    10 dagar...ahhhh
    inatt vid 2-tiden damp han ner, min m2b, efter sin svensexa. jisses, fick hjälpa honom av med skorna De hade haft en kanondag och han hade gråtit en massa glädjetårar hela dagen. vi får väl se i vilket tillstånd han är när jag kommer hem efter lunch...
    sista (halv-)dagen idag före semester, och visst känns det som om man behöver den extra tiden nu!
    madelyn,
    har du fått se bilderna från fotograferingen?

• Rockbröllop

Mi-Is: Tack snälla... värmde o höra! Ska försöka ordna tanden nu...gaaah!

Hihi...*fniss* lilla tussen, så han fick en bra dag?! Va kul...min M2B har sin på lördag. E lite nervös nästan :/

Just det MADELYN: vet du nåt om bilderna?? Hihi.... you sexy beast :D:D

• HanOchJag

Rockbröllop va duktig du är som syr egewn väska Hade jag aldrig klarat

Hmm angående tandvärken så håller jag nog med Thindris. JAG skulle gått till tandläkaren. Jag gjorde en sån där hemma variants grej själv för några år sedan. Jag klarade mig i ca 3 dygn. Med konstant värk. Sen var det in till tandläkaren för rotfyllning. DET var inte kul kan jag meddela
    DÄRFÖR tycker jag du ska gå dit. TÄNK värsta senario tanken. Du mår skit på dagen D och kan inte äta dricka eller ha kul. Usch usch usch.

MEN DU bestämmer.
    Sitter nu med festprogrammen och bröllopspjuksen på Shola tycker jag e knasig *hehe*

• Mi-is

HanOchJag,
    jag känner precis igen mig, jag satt så igår, med festprogram och finkoko på fötterna det var ingen dotter utan två katter och en hund som tyckte jag var allmänt knäpp

• Rockbröllop

Ja ni tjejer...ska ge hexodent en chans. BLir det olidligt drar jag till tandis på måndag o rycker skiten. Just idag, peppar peppar har jag inte så ont! :)

Haha, jag knata oxå i mina skor igår... sen skulle jag plocka ur diskmaskinen... och kom på att det kanske var dumt. Jag hällde ett halvt glas med diskvatten på foten...ni vet ett sånt glas som hamnat på sniskan i maskinen! Shit vilken tur man tog av sig dom!!

Min minsting hemma börjar bli van o se mig i skorna nu.... hörde när han prata med en kompis. "Mamma måste gå i skor inne för att hon inte ska få ont i fötterna när VI gifter oss". Hemma hos oss säger båda killarna att VI ska gifta oss... hi hi...hela familjen! :D

• Ninno - 79

Jag blir tokig!!
    har jobbat med bröllopsbestyr oavbrutet sen i fredags nu. Har i stort sett inte gjort nåt annat. ÄNDÅ; tyker jag min "att göra lista" bara blir längre och längre!! Jag börjar få stressutslag både här och där på kroppen och karln som jagat bankrånare sen i torsdags kan man inte gärna räkna myket med. han är helt slut efter att bokstavligen ha arbetat dygnet runt. *SUCK!!!!*
    Hur i all världen gör ni för att stryka på listan utan att få dit två nya saker för varje gång?!?!?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)