• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Eppika

Rockbröllop: du måste berätta mer.... blir ju jättenyfiken på vad ni gjorde

• Rockbröllop

Ja...fick precis samtal så jag tänkte fortsätta nu!

I fredags efterm ringer min bästa väninnas karl o frågar om jag o M2B ska med på en mindre konsert. Jag kollar med M2B och han svarar att gärna. Kanon, jag ska göra i ordning min väninna så jag känner mig lite stressad, hon kommer hem till mig vid sex o vi ska vara borta kl 7.

Det ringer på dörren, min största son öppnar o säger att ingen är där, bara en flaska champagne! Helt plötsligt ramlar det in 4 tjejer till, jättefiiin o ordninggjorda allihop.

Jag får snabbt duscha, och göra mig i ordning. Lilla tiaran på huvudet då så sticker vi iväg till en krog här i stan. Fick en shot....

När vi kommer ut står en 8 meters vit limousine utanför. Skumpan på kylning o in går vi alla 6 tjejer. Hihi.. färden går mot sthlm.

Fridays sen med mat o dryck.

Därefter till Undichi. Där får jag entra scenen o köra i love rock n roll med Joan Jett. Hahahaaaaa.... så pinsamt! Så om nån va där i fredags o såg en svarthårig brud stå på scen var det jag :D:D:D

Sen åker vi hem. Vaknar på morgonen, jag bli i tutad att jag nu ska åka hem.

Vi tar bussen för snacket är att vi ska äta brunch på bagel deli café på söder. Jag märker ändå att vi kliver av vid Rålis, parken....

Efter en låång promenad ser jag till slut att en hel drös tjejer dukat upp värsta frukosten i parken. Alla snyggt svartklädda. Där får jag äta gott och börja dagen med typ 8 jäger. Mums...:(

Jag har fått paket av alla, där jag ska säga vem jag fått det av och varför! Sååå gulliga.

Därefter bär det av till en studio, där får jag spela in låten.....OCH GÖRA EN MUSIKVIDEO!!!!! Med tillhörande kläder!!!Hahahaaa.... hjälp va kul det va! Men pinsamt... tur man va ite blaskig!

Sen hemt till en kompis som bor på st eriksgatan, omklädning...jag får helt vita kläder medan de andra har svarta.

Kellys på söder med mat och dryck.... och sen kör dom låten i högtalarna, min låt som jag precis sjungit in.

Sedan kom limousinen igen...nu gick färden till undichi igen där ett bord med skumpa stod uppdukat...återigen hörs låten i högtalarna....haha.

3 på natten fick jag sedan åka hem med min låt ekandes i högtalarna.

OJ förlåt...lååångt!!!! :D:D:D

• helenekl

Rockbröllop: åh vad kul det lät!!! en helt underbar möhippa du med! :D

• Rockbröllop

Jaaaa det var helt underbart!!! Ville aldrig det skulle ta slut :D

• Eppika

Rockbröllop: ja det lät som en kul möhippa Antar att låten kommer spelas upp under middagen också eller?!

• madelyn

Rockbröllop,
    Åh vad kul med en 2-dagars hippa!!!

Jag har nu gjort min secretbox- ska hämta bilderna nästa torsdag, är såå nyfiken på hur de kommer se ut! Det kändes iaf jättekul och Brigitte fick mig verkligen att slappna av! Jag tror och känner att bilderna kommer bli toppen!

• helenekl

madelyn; hade du flera ombyten? jag hade ett i svart, ett i vitt, korsetten med strumpeband o hela kittet, samt brudklänningen osv (tiara, handskar, skor osv)

*nyfiken!* ;)

• helenekl

äntligen!!!! nu vet jag när min m2b´s svensexa ska vara!!! en liten kusin till mina barn sa det nyss! ;) "vadå, svensexa, det vet jag inte nåt om!" :D

• madelyn

helenekl,
    Nej jag hade bara ett set med underkläder- fast jag hade 2 BH'ar med mig. Vilket var bra för den som jag hade tänkt ha på mig blev inte alls bra för "bröst-bilderna" så det var tur att jag hade med mig en annan oxå!
    Jag hade vita strumpor med spets, strumpebandshållare, BH med spets och hotpants med spetskant- allt i vitt. Plus mina bröllopsskor, slöja, smycken och ett fint litet strumpeband med blå rosett som jag fått av mina kära vänner på möhippan
    Egentligen skulle jag haft med mig klänningen oxå men den var tydligen inte färdig hos sömmerskan
    Skitsamma, jag tror att bilderna blev bra ändå

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)