• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Trull

Rockbröllop, shiit, du kommer ångra dig om du inte gör det...misstänker att alla tjejer här på tråden som har gjort det håller med mig!!!

• madelyn

Rockbröllop,
    Gör secretboxen! Det var skitkul!

• Blivande J

Hej, tjejer! Läget? Pirrigt?! Kul att läsa alla om möhippor! Vilka fantastiska upplevelser ni fått!!

Har äntligen pratat med prästen, ska träffa henne den 22. Och så har vi bestämt ingångs ("Så skimrande var aldrig havet")- och utgångsmarsch ("Bröllopsmarsch från Delsbo")

Är nästan helt klar med bordsplaceringen.
    Tyvärr har fem personer meddelat att de inte kan komma. Drygt...

Jag har inte tänkt göra ngn secretbox, mest pga att det inte är så poppis här i Västerbotten ännu

Nej ursh, inget regn på bröllopsdagen!
    Visserligen betyder det lycka men...

Det får gärna regna nu före, vi har massor med skogsbränder här. Norrbotten har visst ännu värre...Fått utrymma två byar...

• Thindris

Tack alla Jo, det blev verkligen en magisk möhippa

Idag arbetade jag bara halv dag och nu har jag semester Imorgon åker vi ner till Linköping. Håller på att packa för fullt. Hämtade min klänning idag som blev bättre än jag hade vågat drömma om, och jag är bara så lycklig!!

Nu vill jag passa på att önska er alla brudar ETT UNDERBART BRÖLLOP! ÖNSKAR ER ALLA EN TOPPENDAG! På "återseende" efter vårt magiska datum

PS
    Blivande J
    Jag bor också i Västerbotten
    DS

Kramar till er alla

• Karra

kanske ska dela med mig av min UNDERBARA möhippa.

Lördag 12/8 kl09.40 gick jag in i duschen och stod i 20min när jag kom ut i bara handduken så stod där 4st tjejer.. mina bästa vänner. jag blev så paff och så glad tårarna rulla ner för kinden..

Jag fick en massa order, skulle sätta på mig en leopard mönstrad kjol och en blus med muddar ända upp till armbågen och axelvaddar. Johan skulle sminka mig och det vart ju inte den bästa sminkningen..:)
    Sen en massa saker som jag skulle packa ner i en ryggsäck och en liten väska.. lakan, påslakan, örgott och sax, keps, skallra m.m.

Sen in till stan (slussen) där anslöts sig en tjej till... därefter kom en till och till slut en till tur att man ahde näsdukar till hands för tårarna kom rätt som det var..

Vi tog färjan över till Djurgår´n, på färjan fick jag en MP3 -spelar runt halsen plus en skylt där det stod till min möhippa. och så fick jag en sångtext i handen.. musiken satts på väldigt högvolym och jag skulle gå runt på färjan och sjunga och samla in pengar.. gick bra.. sen skulle jag stanna utanför grönalund och sjunga men det gick mindre bra så vännerna sa att vi skiter i detta nu men jag ger itne upp.. jag sprang in i köerna till biljettkassorna och sjöng och samla in lite pengar till :)

sen pick-nick på udden vid ulla winerblad resturangen.. jätte mysigt.

sen hela strandpromenaden in till kungsträdgården skulle jag samla in kalsonglappar, jag skulle tävla mot min blivnade fast han skulle ju samla på troslappar då ;) resultatet redivisas på middagen..

Sen bar det iväg till en cd-inspelning, as kul!!! men fy faaan hur man sjunger.. := men kul.. sjöng "Kärlken är evig" med Lena PH... den sjöng jag under HELA dagen...

Sen efter det så åkte vi till vännernas övernattnings lgh och grilla och sjöng kareoke och senare kom det en tjej som hade sex party med oss, ojojoj vilka skrattattacker... sen fortsatte vi med kareoke och en massa tjejsnack.. så otroligt kul vi hade!!!

Är så nöjd med denna dag!!!
    Älskar mina vänner såååå otroligt mycket...

• Trull

karra,
    vad underbart! Det är fantastiskt att du blivit så fint omhändertagen av dina vänner.

• Linda&Magnus

Undrar om det är någon som har ett bra tips hur man ska vika servetterna. Vi har beställt servetter med våra namn samt vigseldatumet på, så jag vill ju att de ska vara vikta så att det syns. I annat fall får de väl vikas som en trekant och ligga på tallriken. Men om någon vet något annat roligt så hojta bara till :)

Har just nu varit hos min blivande svärmor och vi har suttit och vikt ihop rispåsarna, det blev väldigt bra.

kan inte fatta att om två veckor är man gift och på väg till Bali, helt otroligt. Är så Lycklig att jag har funnit min bäste vän och livskamrat!

• Karra

Trull

Ja jag är super nöjd med dagen och med mina vänner, sakna väl några men det är inget att göra åt..

• Mi-is

Linda&Magnus,
    visst är det en surrealistisk känsla?!? Bali låter heller inte helt fel!!!
    sitter och skriver ut originalen till festprogrammen nu på senkvällen så att jag kan lämna in dem på ink n' art imorgon för kopiering...ahhh, känner mig lite smått stressad eftersom jag åker ner till halmstad och familjen imorgon kväll. det är ju en del att komma ihåg att ta med sig och så var det ju det där med alla trycksaker som skall vara klara...vigselprogrammen blir klara imorgon, så fort jag fått kantorns och trumpetarens namn, sedan skall de ju in för kopiering de också.
    tjejer, skall vi hjälpas åt med en "får-inte-glömma-lista"? saker man skall ha med sig till sin stora dag!
    för min del gäller:
    *brudklänning, skor, underkläder
    *smycken
    *smink och skönhetskittet
    *alla trycksaker
    *gästboken
    *klädesombyten

fyller nog på lite imorgon när jag inte är så förbaskat trött...
    god natt tjejer!!! sov gott

• Buzzlan

1 & 1/2 vecka kvar nu brudar!!!!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)