• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • HanOchJag

Godmorgon tjejer.
    GUUUUUD så kul ni allihopa verkar ha haft det på era hipor.

madelyn jag och Trull är fortfarande ohippade (om trull inte fick sin igår)

Blir så avis på er som haft era hippor. Jag blir ju för var dag som går mer och mer säker på att det inte blir nån för mig men det återstår att se. (hoppas och vill tro att det bli hippa även för mig men jag vet hur svårt det är att samla alla vänner som inte bor i gbg)

Idag bär det av till Ikea för att köpa kuddar. Och sen för att hämta ut m2b:s morgongåva. Dm hade ju självklart stängt igår. *aja*

Nu ska man och surpla mer kaffe. *gottgottigottgott*

• Trull

WOW, vilka hippor - fantastiskt Det är ju fantastiskt när ens vänner lägger ner tid och energi på just en person.
    Själv väntar jag på min...har länge misstänkt nästa helg då min allra närmaste vän och en av tärnorna kommer hem från USA på lördag.

TJEJER, det är NÄSTA VECKA Lika läskigt som ljuvligt.

Madelyn, jag gjorde min "secret box" i fredags - och du behöver inte alls vara nervös, det är bara fantastiskt kul. LYCKA TILL I MASSOR, vilken tid ska du göra den?

• Mi-is

det verkar har varit en hippfull helg!!!

madelyn,
    lovar att tänka på dig och föra över lite stärkande energi! det kommer att gå jättebra och du kommer att ha väldigt roligt!!! stora solskenskramar till dig!

• Mi-is

åh, HanOchJag,
    det kanske kommer när du minst anar det

• Eppika

Vilka härliga möhippor ni fått tjejer

Jag är också o-hippad än så länge!

Nu är det som sagt inte lång tid kvar!! Superpirrigt, och lite stressigt känns det.

Jag började jobba idag efter min mammaledighet...inget med gå hemma och lalla längre...suck...

• Bröllopstokiig

Jaha, vad ska man säga om vädret? Vi kan helt enkelt inte ha dansat tillräckligt med soldans denna sommaren...

Jag kollade precis på en 14-dagars forecast och regnet ser ut att hålla i sig. Tråkigt, men sant. Det gäller helt enkelt att ändra sina planer lite...

• Trull

Eppika,
    Har du ett eller flera barn? Hur gammal/gamla?

• Trull

Glüklich, för vilken del av Sverige har du kikat?

• Glücklich

Ja, Trull, du har kanske rätt... Sverige är ett avlångt land.. jag kollade i Skåne, men tydligen så ligger det ett stort, tjockt molnområde med ostadigt väder över hela Europa som inte vill ge med sig...

• Trull

Glükich, hua - men vi får vara glada i alla fall att vädret sällan stämmer på en 14-dagars period

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)