• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Bridecilla,
    Jag embossade oxå festhäftena igår

helenekl och Blivande J,
    Vad roligt för er! Era hippor verkar ha varit lyckade även om vi inte fått veta så mkt om helenekl's hippa än

• 20060826

ååååå jag blev hippad igår (ska också gifta mig 26/8). Vi hade så himla kul.....

• Mi-is

hej tjejer!
    här är ännu en som blev hippad igår!!! åh, jag är så tacksam för att ha så underbara vänner!
    det knackade på dörren på morgonen och in kom tjejerna med en härlig frukost med nybakade frallor, jordgubbar och champagne. jag tilldelades en söt prinsesskrona och en ögonbindel och iväg for vi med bilen. när jag fick ta av mig bindeln igen var vi i en studio och skulle spela in en sån karl... inte alls höga toner för en som inte sjunger så ofta Tack och lov fick jag hjälp av tjejerna som körade upptill!
    därefter var det picknick och sedan 5-kamp på liseberg med många skratt! därefter var det dags för ögonbindeln igen och iväg for vi till sportlife träningscenter, där en av tjejerna jobbar extra. där fick jag tilldelat mina träningskläder som min m2b hade packat ner och sedan var det bara att leda mina tjejer igenom ett hårt träningspass pump, step & danceaerobic. de två första gick helt ok men aerobic är någonting jag aldrig har gjort så det blev mycket fnitter. under hela träningspasset filmade en av tjejernas pojkvän och gjorde en riktig sportkommentering. jättekul att se och höra efteråt! när passet var klart bytte vi om till bikini och kröp i en härlig bubbelpool och serverades med champagne och vindruvor. härligt, härligt! därefter blev det en trerätters middag och långa och mysiga samtal resten av kvällen!!!

• Ida-maria

Gud vad roligt att läsa om alla möhippor! Längtar så till min! När den nu kommer...väntar spänt!

Jag har iaf gjort klart bordsplaceringen här på BT! Väldigt smart och bra verktyg.

Imorrn ska jag börja plugga till en omtenta jag har den 24:e.Känns inte alls kul, är inte så speciellt laddad för en tenta så här dagarna innan man gifter sig! Men måste man så måste man.

• Bröllopstokiig

Hej
    Även jag blev hippad ogår,
    Underbart, vilka otroligt snälla vänner man har.
    ca 8.30 kom en okänd man och knackade på dörren. han räckte fram ett brev där det stod att jag skulle göra mig iordning och följa med honom. Iväg det bra till en jätte mysig champangefrukost vid havet.

Sedan var det ögonbindel på och iväg vi for. Det visade sig att jag skulle upp och segelflyga, pirrigt, men jätte kul.

Det bar sedan av till ett köpcentrum i stan där jag fick vara utklädd till gris och dela ut godis till barnen, vilket var mkt uppskattat fråm deras sida :)

På med ögonbideln igen och iväg det bar till en väldigt mysig stuga i smögen där vi åt god mat. Gissa...ja just det ögonbindeln på igen och vi åkte iväg. På detta stoppet blev på smögens havsbad där jag fick massage och ansiktsbehandling i 2 timmar. Sedan åkte vi tillbaka till stugen där de hade dukat jätte fint med hjärtan servetter och allt och då åt vi färsla räkor, mums.

Sedan var det magdans för hela slanten, hi hi jätte kul
    Kvällen avlutades på ett uteställe på smögenbryggan.

Kunde inte ha haft en bättre kväll. Hela dagen var helt perfekt, de hade lagt ner mkt tid och energi på att dagen skulle bli perfect, allt hade de tänkt på. De hade till och med vårat färgtema.
    Är så tacksam :)

• madelyn

Mi-is och Linda&Magnus,
    Grattis vad roligt med era möhippor! Nu är väl alla här i tråden hippade va?

• helenekl

jo så här var det; jag trodde vi skulle på karnevalen som är i norrköping med familjen o svågern med familj så vi åkte dit vid 12. väl där säger svägerskan; jag har gjort om i barnens rum....vill du se? ja självklart säger jag (som är inredningsfreak)
    vi öppnar dörren dit och......BUUUUUUUUUUUUU skriker alla som galningar där inne! ja, där hade mina vänner gömt sig! jag blev så rädd ´så jag skrek nästan sönder halsen! :D sen vänder det o jag började storgråta! jag var så totalt oförberedd på att det skulle ske igår då det var karneval o allt,,,,,men tji fick jag! :
    jag fick en öl i handen o en ögonbindel för ögonen o sen bar det av......till PEKING PAINTBALL där vi hade femkamp i skogen o det var skitkul!!! :D:D

efter det så åkte vi till en av vännerna o där hade de frågesport med mig o för varje felsvar jag gjorde så fick dom byta mina kläder till sånt DE ville ;) jag svarade givetvis fel på allt o jag som hatar rosa blev en helrosa "prinsessa"....men såg ut som en spacklad transvestit!! :D:D:D

därefter gick vi ut på vännens gård o grillade o åt o drack mycket o gott

efter det bar det av till karnevalen på stan o folk skrattade kan jag lova så jag var mycket vacker! INTE!

folk gick o nöp mig i stjärten hela kvällen o det var ju såklart pga en mycket taskig lapp där det stog ; "nyp mig gärna i stjärten tack"! :

jag var så himla nöjd o glad över min möhippa som var helt underbart rolig! jag har inte skrattat så mycket på länge o jag stortrivdes hela hela tiden!

TACK ALLA MINA KÄRA VÄNNER!! :)

vi stannade på två pubar o hade hur kul som helst! dansade o drack gott hela kvällen som slutade 03,30!!!

• madelyn

helenekl,
    Hahaha, rosa prinsessan
    Vilken kul möhippa!

Hörrni tjejer, imorrn är det dax för min secretbox-fotografering och jag e faktiskt rätt nervös! Stressutslag och lite småfinnig (självklart ska jag typ ha mens vilken dag som helst...) och lite småsvullen... jajaja, man kan ju hoppas på att hon kan trolla lite fotografen

• helenekl

madelyn; jag har gjort min i tisdags o det var bland det roligast jag nånsin gjort! herregud vad fina bilder....på MIG som inte ens är fotogenisk i vanliga fall! :D säger bara LYCKA TILL GUMMAN!

• w2b!

Hej,
    vad roligt att läsa om alla era möhippor. Själv hade jag min redan i början av juni för att det inte gick att få ihop det annars. Roligt och underbart!

Tack HanochJag och Ida-Maria för era tips om presentboxar. Jag har ännu inte hittat någon, här på Åhlens hade dom bara med Lussekatter och Bockar på!! Inte direkt vad jag hade tänkt mig!! Men jag får leta vidare... Men som sagt, visst är det kul att fota sig. Jag är jättenöjd med mina bilder och jag gjorde mina hos en kvinnlig fotograf och vi hade jättekul. Så lycka till ni som har det roliga kvar!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)