26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Ninno -79: Hur har det gått med din M2B???
Sofie -81: Det är kanske för att din vigsel är tidigare på dagen... men se det som att ni får en låååån underbar kväll istället :)
Ida-Maria: Va skönt att du inte har så mycket inplanerat, lyllos dig, vet egentligen inte varför min dag blev så full :)
Mi-Is: Så känner jag oxå, känns som om jag helt plötsligt glömt allting.... snark! Känns om som om jag har 20 olika listor som det egentligen står samma saker på :(
Jag måste sätta mig o skriva om listorna tror jag :(, vilka bekymmer:)
Annars så flyter det mesta på, känner mig ändå jättestressad, har börjat få lite svårt o sova o så! Vill att allt det praktiska bara ska va klart, men de verkar dröja.......... ska sy typ 40 meter löpare :D
madelyn
Ditt tidsschema verkar stämma in på vår dag också, så jag lånar det omd et är ok
Ninno - 79
Usch, förstår att det är jobbigt! Jag skulle okcås bli nervös om min m2b jagade bovar!
Eppika
Vilken dålig stil! Jag tycker ni ska ringa kyrkan och säga tt de ska ha ordnat det denna vecka! Det är ju de som gjort fel, emn ni som får lida!! Jättedåligt av dem!!!
Blivande J
Var kan man hitta det där godiset? Som lösgodis eller i paket? Lät jättegott och vi letar just nu själva godis till våra presentaskar...
Thindris det godiset brukar finnas på varenda ställe som säljer lösgodis. Ibland kan man köpa det i lösvikt men man kan nog oxå få köpa en plastburk från affären (om dom är snälla)
Super gott godis verkligen.
Thindris, Det e helt ok Det är ju det det här forumet är till för tycker jag- att man ska kunna låna tips och idéer från varandra
Nu är det typ 2 veckor kvar! Är det bara jag som inte är speciellt nervös? Visst- sockerdricka i benen men inte direkt nervös.. e jag helt konstig eller?
Ninno-79, Hur är det med din m2b? Jag förstår din oro, har själv e m2b som jobbar i lite farlig yrke...
Jag har iaf äntligen lyckats göra ett förslag på placeringskort, väldigt enkla och rena (hade först en idé om att det skulle vara lite annorlunda placeringskort men gav upp den idén eftersom jag inte kom på någon rolig idé )
Inspirerades av Mich@els fina trycksaker, en kille som vistats här på BT en del förut.
god förmiddag på er!
håller helt med dig madelyn, det är det som är det underbara med bt, att man får inspirera, låna och hjälpas åt! är sååå tacksam för all hjälp jag har fått här!
igår hade vi ett avstämningsmöte med min m2b's föräldrar och så övade vi lite på brudvalsen, som faktiskt gick riktigt bra! vi skall ha leonard cohens "take this walz".
jag har stoora misstankar om att det blir hippa av imorgon...hihi, jag lovar att berätta när det väl är dags! lite pirrigt är det ju alltid...
är det några fler som är kvar ohippade?
madelyn finns det någon sida där man kan kika på hans saker? *nyfiken*
Mi-is jag är fortfarande ohippad. Men hade ju misstankar om att bli hippad imorgon. Men inte längre. Har fått höra från min mor att det visst var väldigt svårt för toastmadam att fixa ihop nåt. Alla vänenr bor ju utsprida land och rike runt, Lite svårt att dra ihop alla så här några veckor innan , och sen ska dom komma igen., tror inte min mor skulle buffla om nåt sånt,. Hon om någon vet ju att jag/vi måste ha barnvakt.
Men men vi får väl se om det blir nåt eller ej. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge
Thindris, Det finns som lösviktsgodis (Karamellkungen) Man kan ju be affärn att ta hem en låda eller två, dom väger ca 2,2kg och innehåller ca 500 karameller
Vi har beslutat att inte ha ngn brudvals.
Dels gillar vi inte pardans varken jag eller M2b men mest av allt för att jag pajat höften. Vet inte vad det är för fel, min kiropraktiker kan inte hitta ngt heller. Det gör ont ibland och ibland inte... Vill inte riskera att halta runt hela kvällen
Det blir hiskeligt många presentpåsar!!! Dom tar ju aldrig slut... Har suttit i två och en halv timme, tillsammans med en kompis, och ändå har vi bara gjort hälften... Vi ska göra 114 st...
blivande J,
hur ser era presentpåsar ut (material m.m.)?