26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Trull: en dotter på 3 år och en son på 1 år, sonen skolas in denna och nästa vecka hos dagmamman. Har du barn
Nej, nej, nej...vi vill INTE ha något regn!!!! Vi får dansa som galningar på lördag
näe!!!! Det FÅR inte vara regn då!!!!! :(
mera soldans tjejer!!!
Eppika:
Nää, inga barn! Inte än! Men finns inget som hindrar oss...*ler* vi kommer sätta fart snart (under honeymoon)
Kommer dina små vara med på bröllopet?
Var har ni kollat vädret för våran dag? Hur ser det ut i Umeå?? Vi har inte sett regn på flera veckor, jag kommer inte ihåg när det regnade senast...
Nej regn vill vi inte ha
på våran da´
det rimmar ju...haha
Jag skulle behöva få lite tips och ideér kring hur man ska göra med presentbordet om man man som vi önskar oss pengar till bröllopsresan?! Vi har lite tankar på att klä om gamla skokartonger där gäster kan lägga sina kuvert i, men har ni några andra idéer?
Elvisa: Jag har kollat på www.weather.com samt www.cnn.com Den första visar 14 dagar fram och den senare 5 dagar fram... Tyvärr har den stämt bättre än svenska vädersidan har jag fått erfara tidigare. DOCK ska jag säga att dessa sidor visade pissväder i Paris när vi var där i våras och när vi kom dit var det fantastiskt väder hela tiden. Så man vet ju ALDRIG!
JAG tänker i alla fall soldansa HELA helgen!!!
Tack, jag ska i alla fall kolla vad som står på sidorna.
Ja, det blir nog soldans. Slå inte ihjäl några spindlar
Hej Allihop!!!
Jag blev hippad i fredags.... mina underbara vänner körde en hård 2 dagars hippa.
Jag är sååå nöjd o lycklig så det finns inte!
Hörrni... jag börjar bli sjukt nervööööös! hihihiiiiii.....
Trull: jo det "brukar" vara en del tillökningar i familjerna så där 9 månader efter bröllopet ...lycka till!
Vår dotter ska vara brudnäbb tillsammans med min systerdotter som är 11 år. Lillkillen får sitta med farmor och titta på.