26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Förresten...vi börjar nog bebisverkstaden efter bröllopet.... hua! :)
rockbröllop,
då blir det en uppdatering om 9 månader
Jaaa.... tror jag kommer kniiipa lite.... Min allra bästa kompis gifter sig i februari!
Men jag har tagit ut spiralen o allt... det blir tredje barnet det! O jag som sa aldrig mer.....;)
PANIK!! I våras beställde vi embossingpulver som nu visat sig ha fastnat i tullen och kommer inte förrän om 1 1/2 vecka...det hinner vi ju aldrig. VI har över 100 gäster och det är två stämplar per objekt och det är både vigselprogram och destprogram. Vi är så ledsna! Hela färgtemat just nu är upp och ner!! Vi hade just det här embossingpulvret på inbjudan.
Är det någon som vet var vi kan få tag på pulvret:
Brass med märket Candy Store (inköpt på Skapa på Hornsgatan)? Just nu känns det som vi skulle kunna betala en hel förmögenhet för att få tag på det.
Men till något absolut mycket roligare. Vi ska också sätta igång med bebisverkstan - under våran honeymoon. Åhhh, längtar
Trull nää gud va jobbig och trist för er jag blev riktigt ledsen när jag läste ditt inlägg.
Rockbröllop jag åt frukost Gissa vart den hamna *asg*
I TOALETTEN. Men jag är inte gravid.
M2b bara skratta och myste när jag sa att jag är illamående och spyr.
Hmm ja, man kanske inte ska göra ett test idag iallefall. Får ju avvakta några dagar.
Nu har jag ätit ett äpple, håller tummarna för att det stannar där det ska
Trull,
ring och kolla med scrapbook i gbg, om inte de har just det märket har hon gott om kontakter och kanske kan kolla upp saken till dig (tel:031-19 21 00). kolla även matton och format i gbg (031-7001338). lycka till!
HanochJag:
Du är ju graviiiiiid!!! Hihi.... o är det så att du redan nu börjat må illa tror jag med säkerhet att du kan testa idag! Vi vill ju veta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
Trull!
Har du gjort ett eget inlägg! Finns ju massor med brudar som säkert vet ett annat sätt!?
Rockbröllop hur snabbt kan man bli morgon sjuk då??Tycker det känns som att det är alldeles för tidigt för att känna nåt. Med Shola så var det enda jag kände av kaffe. Det KUNDE jag inte dricka med jag vsste inte varför.
Har aldrig haft nåt illamående så jag är heelt ovetandes
Jag fick höra.... eftersom jag mådde sjukt illa med min andra att om det är ett annat kön kan kroppen reagera annorlunda. Nu var det ju en liten kille ändåra, men man kan må olika på olika graviditeter!
Fniss.... åk till apoteket! :D:D:D Heja heja... nyfiken nu! :)