• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Eppika

Trull: Det kommer inte synas eftersom jag har toppen över, men det känns. Hade kjolen på mig i 15 minuter igår kväll, och det var jätteskönt när kjolen åkte av... Åker nog in med den i morgon, så får de i affären säga sitt.

• Rockbröllop

Blivande J:

Gaaaaaaaaaaaaahhh!! Underbart.... ibland så fixar sig allt vettu ;) Guuu va skönt!

HanochJag:

Hur går det tro???? Hihi....*fniss*

• Eppika

Kommer ni träffa solisterna innan bröllopet för att "provlyssna"?

• Trull

Eppika,
    Min syster ska var tärna! Och hennes klänning sitter verkligen tight. Idag var hon in till butiken och de sa att när de syr in klänningar så syr de just in så tight. Det viktiga är ju att du känner att du trivs i den.
    Vi kommer inte att träffa solisten innan. Har bara hört henne på hennes hemsida.

• Eppika

Trull: ok, tack. Ska prova igen efter jag varit ute och joggat ikväll, får se om den sitter lite bättre då

Fick precis mail från vår solist. Hon har överansträngt rösten (!) så hon är lite hes på höga toner. Men hon löser tydligen det genom att sjunga lägre tonart än normalt. Hon hade knutor på stämbanden för något år sedan som ännu inte läkt helt...hjälp!!!

Vad säger du Helenekl, som också sjunger? Behöver jag vara orolig?

• helenekl

Blivande J ; guuuuuuuuuuuud vad ´skönt!!!!:D:D

själv har jag repat i kyrkan idag o det gick kanoners! så himla skönt för nu är det ju bara drygt en vecka kvar o man har ju inet tid över till nåt annat än det som är kvar!:)

• Eppika

*hihi* fick just ett sms där det står: "Annika du är härmed inbjuden till en dag full med gamla minnen. Vi ses vid leksaksaffären på Västra Kvarngatan kl 10.15 i morgon."
    Jag visste väl att det skulle bli av i morgon. Syrran frågade om vi skulle "shoppa" utan barnen i morgon

• madelyn

Tjejer! Någon mer som är lite rädd för att det ska bli regn på bröllopet???

• Linda&Magnus

Nej Nej inget regn. men men det kanske verkar så trots vår fina dans. Hade ju varat bra om det höll upp under fotograferingen och när vi står på kyrkotrappen och vid välkommsdrinken..... ja med andra ord hela dagen :)

• helenekl

eppika; jag har själv haft knutor på stämbanden o fick gå till logoped, men jag säger som hon; sjunger man i lägre tonarter så kan det gå alldeles utmärkt! jag håller tummarna!!!;)

det kommer gå jättebra ska du se! :)

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)