26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
...nu vid fyra kom de o hämtade min m2b!!! svensexa alltså!!!:D:D:D hoppas de kommer vara snälla mot honom o att han får en lika roliga sexa som jag hade hippa förra lördagen!
det enda jag fått veta är att de ska ut o spela paintball nu o sen ska de grilla o dricka lite gott. efter det har jag ingen aning!! *hmpf!!* jag som vill veta allt! :D
helenekl,
Det blir säkert jättebra och kul, jag fick inte heller veta allt de skulle göra på min m2b's svensexa. Men hans vänner är supergulliga och gjorde en heldag för min m2b med aktiviteter på dagen och fet utgång på kvällen sen..
Det blir säkert nåt sånt för din m2b oxå, tror du inte?
Så himla arg: Min M2B mår inte alltid så bra pga stress. Är för tillfället inne i en sån period vilket jag berättade för hans vänner. De lovade att vara snälla och ta det lugn med spriten ( som man blir känsligare mot om man är sjuk) Men vad händer jo nyss kom han hem efter att ha spytt i två timmar.De hade verkligen tvingat i honom trots att han sa ifrån.Nu är han skit ledsen efter att ha haft en av sina värsta dagar istället för en trevlig svensexa som skulle slutat med middag på en stor restaurang här i stan. Idioter. Var tvungen att avreagera mig lite.
Sofie81: vad dåligt av hans kompisar Man vill ju ha ett glatt minne av sin svensexa/möhippa. Inte minnas att man spydde i två timmar, och mådde skit...tråkigt och respektlöst!
Grattis tjejer, ni som fyllt år. Och till er andra som blivit hippade, det lät som fick en härlig dag.
Sofie81,
Usch vad tråkigt!!!
Här kommer min dag (igår):
Blir hämtad med bil kl. 10.15 utanför leksaksaffären (som jag fick order om att gå till i sms:et kvällen innan). Det är min blivande svägerska som är min privatchaufför för dagen. Det bär av upp till Sthlm, och picnic i Hagaparken där min syster, min bästa vän och jobbarkompis möter upp. Lite bubbel, baguetter, vindruvor och annat gott.
Första uppdraget får jag där: måla av Magnus och det jag tycker om med honom... Jag är värdelös på att måla! Men det var kul och jag blev rätt nöjd med resultatet
Sen iväg och klättra på klättervägg. Det var superkul, men jobbigt!!! Har sån träningsvärk i underarmarna idag Efter det hade tjejerna hyr en relaxavdelning, där vi badade bubbelpool och åt lite ost och kex, och lite mer bubbel
Dags för andra uppdraget: skriva en dikt till min älskade. Till min hjälp fick jag 15 ord, varav minst 10 skulle vara med. Den skulle vara klar på 5 minuter Och den ska jag läsa upp på middagen då självklart, tillsammans med den vackra tavlen
Sen åkte vi hem till min syster. Lite goda drinkar och god mat, fler kompisar som kom med. Sen satt vi och snackade och skrattade hela kvällen och strax efter tolv bar det av hem till Nyköping igen.
Är så nöjd med min möhippa!
Eppika,
Vad kul!!!
Nu har dom varit o hämtat min blivande...men dom ska klä ut han i bh o trosor så jag blev inte så jätte glad...nu sitter jag mest och har ont i magen o mår illa, är jag dum eller ? Finns det inte annat stt göra...Nu ska jag ialla fall sätta mig o provvika servetter o lugna nerverna.
26 aug brud: Bra idé! Bättre att hålla sig sysselsatt...
Sofie 81: Det var taskigt av kompisarna!!
helenekl: Jag är så imponerad! Om jag hade haft en sångröst så skulle jag gjort det oxå
Vad ska du sjunga för något?
Vi har äntligen gjort klart bordsplaceringshäftena och vikt dom (ska läggas in i meny-häftet sen, men dom gör en kompis). Måste gå in på Folkan sen och räkna så att porslinet räcker, annars måste vi hyra från nått annat ställe.
Hmm, får inte tag på hon som ska köra oss med sin mustang från vigseln. Skulle ringa och påminna henne. Vad göra?
26 aug brud: en del tycker att sånt är kul. Men att förnedra folk tycker inte jag hör hemma på en svensexa eller möhippa. Vad tyckte din blivande om sin klädsel?