26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Godmorgon tjejer
Igår blev jag hippad efter en hemsk lördag med sorg i hjärtat då jag trodde att det inte skulle bli någon. Så kom dom på söndag morgon
Wow.... hääärligt alla tjejer som blev hippade!
Sofie81: Fy farao så hemskt.... stackars din karl!
Eppika: Guu va trevlig möhippa!
HanochJag: Jag förstår att du måste ha vart jättelessen... va? Haha, du måste ha blivit jätteglaaad på söndagen!
Min M2B tog dom i lördags! Dom hade ställt en fyrhjuling (modell till barn) utanför oss! På den låg en ryggsäck med blå overall, röd hjälm med Lapin Kulta öl klistrade uppepå. Ett brev med instruktioner. Han fick åka runt till olika ställen och hämta instruktioner.
Dagen fortsatte med grönan och krogen på kvälen. I lördagsnatt kom jag hem på natten o då hittade jag en utslagen karl med röd hjälm i sängen, hahaha! Han va jättenöjd o glad!
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR..... jag börjar bli jättenervös!!!!
Vad har ni kvar o göra tjejer? Dkönt o jämföra känner jag!!
Oj...vad hände med sidan?
Filåt...det va nog mitt fel för allt BRRR!
oj oj nåt dumt hände
Måste fylla den här sidan fort så att det försvinner tror jag!!! :D:D:D
kanske det kanske Annars så får vi nog stå ut med detta tills hela tråden är fylld och vi gör en ny
God morgon Brudar!
Idag är det lite mer pirr i magen, men jag är inte nervös över allt som ska ordnas utan mer över den stora Dagen så vi ska stå där i kyrkan. Iiiiiik.
Hoppas alla fått sina Hippor nu
Har bara att klippa ut placeringslapparna kvar och att provsminka och prova klänningen en sista gång. Tror jag är färdig annars
har alla haft sina hippor nu??? åh jisses vad spännande det känns nu!:D nu är det verkligen dags snart! men vädret är ju inte alltför roligt... har det soldansats dåligt på länge eller?;)
jag är nog mest nervös över att folk inte ska få roligt på festen. Det är helt obefogat egentligen, jag vet det, för våra gäster är inga tråkmånsar direkt. Men ändå. Min största noja och mardröm är att våra gäster ska ha tråkigt!!!
Någon som är duktig på att rimma ?????
Önskar hjälp med ett rim som ska inhehålla
- att vi vill att gästerna skall skriva i vårna gästbok på ena sidan, lämna sidan mittemot tom för att där ska vi sätta in kortet.
-Samt att kortet tar de själva med en engångskamera som står bredvid. Snälla hjälp oss :)