• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Blivande J

Hej, Brudar!! EN vecka kvar!!!!!!! Hjälp, nu börjar det pirra i magen!!

Bridecilla: Tack! Jag kan själv inte fatta min tur. Hur kunde jag glömma den när det enda jag tänkte på var att inte göra det?...För mycket i huvudet kanske

helenekl: Wow, ska du sjunga i kyrkan?! Så häftigt! Kan förstå att du är nervös!!! Det går nog bra

Rockbröllop och söderbruttan: Grattis i efterskott!!

Vi ska träffa prästen på tisdag och jag ska prova klänningen på ons + provsminkas.

Min kära son ska vara näbb. Naturligtvis lyckades han ramla igår och skrapa sig i ansiktet...
    Vi hinner inte heller öva med brudnäbbarna i kyrkan. Föräldrarna jobbar mycket. Hur ska jag lösa det?

• PaNic

Sofie81; Kul! Berätta om din hippa!!!

Hugaliga! En vecka kvar... Man blir ju lite torr i halsen när man tänker på det...;) Tiden känns lite knapp, så mycket kvar att göra, men vad jag längtar!!!!!

Hur ligger ni till med allt tjejer? Är det bara jag som känner att jag inte riktigt är i fas just nu? Vi håller på och knåpar med placeringskorten och kyrkoprogrammen nu!

Dansa duktigt nu! Det är sista soldansen kära fröknar!

• Lola Jämtland

"Hur ligger ni till med allt tjejer? Är det bara jag som känner att jag inte riktigt är i fas just nu? Vi håller på och knåpar med placeringskorten och kyrkoprogrammen nu!"

Det är lugnt här....Man kan ju inte göra så mycket just nu. Borsplacering skippar vi o program o sånt oxå...Maten ska lagas men det kan vi ju inte göra förrän på fredag. Baka ska jag göra under veckan....o inhandla grejer till dukningen...fixa musik (CD-skivor).....

• PaNic

Pirrar det inte ens lite Lola Jämtland?

• Sofie81

Eftersom jag är i åttonde månaden så blev det en relativt lugn hippa men för min del helt perfekt. De kom och hämtade mig klockan fem i onsdagskväll. Fick på mig fruktansvärt hemska kläder i rött och orange och en något överdriven sminkning i rosa och blått. Tiara, brudslöja och åttiotalssmycken.
    Sen bara det av två mil ut till min mamma där resten av tjejerna väntade.Sammanlagt blev vi 17 stycken, de flesta från mitt jobb i blandade åldrar från 22 till 55 vilket gjorde det hela roligare ( konstigt nog). Där var det uppdukat med sexleksaker, vilket alla trodde jag skulle finna pinsamt. Fick då pengar som jag var tvungen att handla för plus att de såg ut presenter åt mig. Dessa får jag om en vecka så jag har ingen aning om vad det är men antar att det är den största dildon. Den som jag var tvungen att bära runt halsen när vi efteråt åkte till en restaurang. Där serverades tvårätters som de hade förbeställt så jag hade ingen aning om vad som skulle komma in. Fick gå runt och bjuda på snoppformade godisar, sånt hatar jag att göra.
    Efter det var det dags att fara hem. För en som inte orkar gå på max en hel dag var detta perfekt.

Idag tog de min sambo, för honom blir det nog värre och framförallt blöttare.

• Lola Jämtland

PaNic

Näe.....inte det minsta.

• Ida-maria

Jag blev hippad igår!Tjoho!!
    Dom kom och hämtade mig på jobbet. Jag jobbar extra på en ICA-butik på somrarna så jag satt i kassan när alla kom in genom personalingången! Det roliga var att det var många som jag inte umgås med så mycket privat, som tex båda min storebröders flickvänner(ena bor på gotland bla) och min pappas frus dotter, vilket var jätte coolt!Roligt!! Totalt var dom 8 personer.Så nu kom dom vid 14,30 och jag skulle sluta 15!

Dom satte på mig en töntig tiara och slöja och ögonbindel med en flaska champagne i handen och så hoppade vi in i en stor taxi. Första anhalten var en skivstudio där jag fick spela in en Backstreet Boys låt. Jag var världens största fan av dom när jag var tonåring så det var inga problem att sjunga till "As long as you love me"! Jag är sååå dålig.

Sen gick vi till en bar där jag fick en drink och fylla i ett formulär där jag fick svara på frågor om mig och sambon. Gissa vad han hade svarat på frågorna. Jag hade 4,5 fel tyvärr.

På ögonbindel och nästa plats blev ett spa där jag fick en ansiktsbehandling. Underbart!

På med ögonbindel och in i taxi. Det blev middag hos min pappa som bor på Sankt Eriksgatan. Han och hans fru hade dukat upp på deras innegård. Där fick jag sedan byta om till en tröja med texten "Snart gift...bjud på en drink!".

Kvällen avslutades på Bluw MoonBar där jag fick göra 4,5 straff för att jag hade svarat fel på dom där tidigare frågorna. Fick skaffa 5 kyssar på kinden av killar,gå runt i lokalen och skåla med alla bord (gick förbi 2 bord med svensexor!) och sånt. Sen var det dans och drinkar hela kvällen.

Hade jättekul!!

• helenekl

Blivande J; japp, jag ska sjunga.....om rösten håller för man är bra nervös ska jag lova! ;)

• madelyn

7 dagar kvar!!!!

Grattis till er som nu blivit hippade

Jag var idag och provade min brudklänning från KiK som borde suttit perfa nu.. tyvärr verkar jag ha gått ner i vikt och därför fick vi nåla klänningen ännu en gång. Nu får jag hämta klänningen först på torsdag(2 dagar innan vigseln !!!!) och det e bara att hoppas att den sitter som den ska då

Hur går det för er andra? Jag satt och vek festprogram igår, orkade dock inte göra klart dem helt.. 80 st..

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)