26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Vad jobbig sidan är! Hur mår ni idag fröknar? Har ni pysslat mycket i helgen? Vi blev klara med kyrkoprogram och placeringskort, dessutom gjorde vi en prov-makeup. Kul att höra om allas hippor!
Ninno - 79, jag tror inte att man behöver oroa sig...speciellt om ens vänner inte är några tåkmånsar!
Linda&Magnus, vad sägs om typ;
I gästboken ni minnen och råd till oss skriver,
men glöm dock inte i all hast & iver,
ett foto på er själva ta,
för det ska vi på andra sidan ha!
Hmmm...
PaNic :
Precis, exakt. tack så hemskt mycket :)
Gjorde min provsminkning och håruppsättning idag, blev supersnyggt!
Kul Madelyn! Hur ska du ha håret? Vad för make ska du ha..? Jag gjorde provmaken igår... Jättenöjd! Känner mig hur trygg som helst. Mina vänner som ska göra den förstår precis vad jag vill!
hej flickor...
ja ngn skrev att det har blivit glesare och glesare mellan inläggen!
helt sant, de senaste tre veckorna har jag bara hunnit in en gång om dagen... :(
men men det betyder ju bara att den stora dagen närmar sig!!!!
SOV GOTT Å KRAM TILL ER ALLA!!!
Godmorgon tjejer. Idag = 4 dagar kvar *aaaahhh* *fnittrar hysteriskt*
Igår satt vi med bindning av vigselprogram. Löpande band metoden. Jag M2b och svägerskan.
Idag blir det till att åka in till Panduro och köpa mer band. Dom 29 meter som jag köpt räckte inte
Festprogrammen är ju kvar. Och bindning av placringskort.
Imorgon ska vi till kyrkan med sångerskan och prov sjunga. Prällen kommer förhoppningsvis dit oxå.
Idag börjar skruttan skolan så nu ska vi snart dit. Och sen hem för några timmar av pill i lugn och ro, *sååå skönt*
Början till maten står i kylen och "gottar till sig", allt känns som det sakta med säkert faller på plats. M2b:s semester börjar imorgon igen,. Ska bli så skönt att ha honom hemma dom sista dagarna innan dagen D.
Hur står det till för alla er? allt är som det ska? Kram
Gissa vem som har blivit sjuk? Feber, ont i halsen och snorig!! Skit oxå.
Ånej..inte förkylning,fy vad trist..hoppas du är klar med det mesta nu då så du kan ligga o ta det lugnt så du blir frisk tills på lördag.