• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Ninno - 79

Sockerdrickan lyser med sin frånvaro.... än så länge. känns nästan som man är nervös över att man inte är det... Vad är det man glömt, som gör att man känner sig så här cool?!?
    Sockerdrickan lär dock komma som ett brev på posten imorgon!
    Lycka till alla blivande brudar! Hoppas vi alla får en helt underbar, ljuvlig dag imorgon!!

• Victory

Lycka till imorgon alla 26 augusti-brudar!!! Jag var själv en sådan ett tag förra året, innan vi bestämde oss för att gifta oss den 3 juni istället. Men fortfarande betyder 26/8 något speciellt för oss, det är vår förlovningsdag och KUNDE ha blivit vår bröllopsdag! Men nu är vi i alla fall lyckligt gifta sedan snart 3 månader och ångrar oss inte. På söndag bär det av på bröllopsresa!

Än en gång stort lycka till imorgon och grattis i förskott!!!

• söderbrutta

Till alla: Stort Lycka till och ha en underbar dag imorgon!!

• helenekl

ska gå å sova nu men vill bara önska alla lycka till imorgon!!!!!!!!!!!! undrar om man kommer få sova nåt!!!!!!!!!!????? :D
    kram alla blivande brudar!

• Princessdiamond

vet inte om du är här ngt HoJ..
    men grattis på er stora dag!! *bamsekram*
    vet inte om vi hinner förbi sen.. vi får se..
    men annars önskar jag er all lycka idag! och resten av livet :D

• Lola Jämtland

Nu är vi gifta tjejer!

Hoppas att ni hade en lika mysig dag som mig.

Jag har inte varit så aktiv här men hållt lite koll då o då på vad ni skriver.

Önskar Er all lycka i framtiden!

• helenekl

jag är nu FRU!!!!!!!!!! herregud vad fint det var o vilken otrolig tur vi hade med vädret!!:) idag åskar det här, men igår hade vi strålande sol o inte en vind nånstans ifrån! grattis alla nyblivna fruar!!

• Glücklich

Hej på er alla!!! Så var man äntligen gift! Och inget regn dök upp såsom ALLA väderprognoser sa!
    Det var en helt underbar dag, kväll och natt! Är bara så trötta idag, men det kan det var värt! Nu ska vi sätta oss och packa upp paketen! Ska bli sååååå kul!

Kramar till er alla!

• HanOchJag

Jag och my MAAAAAN sitter vid datorn och hälsar till er alla som nu oxå är lyckligt nygifta We did it

En underbar dag med massa knas och roligt.
    KOmmer in och berättar om dagen när vi är pigga och goa

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)