26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Rockbröllop; åh tack så jättemycket!:D
å du jag har hittat dina bilder med och de är jättefina med! ;)
oj oj oj så fina ni var Kom ju på nu när jag satt och kollade på bilder att vi glömde akutkittet hemma *hehe* Smart att komma på det nu såhär nästan 3 veckor efter
smink-freak!!! hur var torpa??? jag e så nyfiken så jag spricker ju..har letat bröllopsberättelse här på BT men inte hittat :(
Nu ska jag kika på bilder!!!Stort GRATTIS!!!
smink-freak:
jättefina bilder!!! Men hur många var ni...börjar undra om det inte blir för trångt för oss...hm De har sagt att de kan ta 55-60 personer man jag tyckte inte det såg ut att gå in fler än vad ni var...
Bröllopsängeln!
Hejsan på dig!
Torpa var/är helt underbart. Såååå vackra lokaler och så vacker omgivning. Kunde inte haft det på ett bättre ställe. Alla våra gäster sa till oss vilket vackert ställe vi hade valt att vara på. Vi hade dessutom ganska många som sov över så vill ni boka upp rummen innan,säg till. Dom har ganska få rum nämligen.
Det rummet vi satt i var inte det största, det finns ett annat en trappa ner där dom serverar frukosten. Där går det säkert in lite fler. Kanske det dom menade?
All service var helt underbar. Dom fixade i princip allt. Om jag dock måste få komma med några minus är det att dom missade att jag hade två vegitarianer bland gäster trots att jag noga påpekat detta vid ett flertal tillfällen. Så dom fick sitta och vänta på sin mat när detta påtalades under middagen. Inte så lyckat att ge oxfile till en vegan kanske
Det andra var att det inte fick hållas några tal under någon av rätterna utan bara där i mellan. Så det drog ut lite på tiden eftersom det var så många tal. Detta hade dom dock inte talat om för oss nån gång under planeringen. Annars var allt såååå fint. Är så nöjd med allt. Önskar dock att dagen hade varit några timmar längre så jag hade hunnit tala ordentligt med alla våra gåster. Men men, vi får bjuda hem alla på middag under hösten för att titta på alla bilder. Vi fick idag fotografens bilder och hade det jobbiga jobbet att välja ut dom bilder vi vill ha i albumet. Hur väljer man ut 25 bilder av 500??? Vill ha alla juh!!! Kan dock bli lite dyrt
Ha det gott och återkom om ditt beslut
Kram från en lycklig Fru Mattsson
rockbröllop och helenekl,
så fina!!! riktiga prinsessor!
kul att se er!
Bridecilla: tackar så mycket! ja en del är vi själva nöjda med:)
Bridecilla:
Tack, hihi.... ja, man fick känna sig nästan som en prinsessa för en dag :)
hej igen Sminkfreak!!
Ni såg så fina och lyckliga ut och jag gillade verkligen bilderna på hela omgivningen och utomhusbilderna MEN jag har tex frågat om stolarna var enhetliga till 50 personer och de var precis likadana sa han-en fånig sak men något som är viktigt för mig:)-men på era bilder såg det ut som det var olika sorters stolar... och sen var det lokalen på ovanvåningen han menade att man tränger in 55 personer och sen tar kaffet nere...och det känns inte så bra eftersom lokalen var perfekt för ert antal tyckte jag...svårt att se hur 55 personer ska sitta där utan att trängas.
Det med vegetarianer och specialkost har vi pratat med dem om och det skulle vara trist om de missade det då vi har nära släktingar som berörs i så fall. Hur många var de som skötte serveringen och hur var maten och vinet var det medelgott elle r supergott eller okej?! Vad hade ni för meny och lyckades de med den? Många frågor igen:)
Det där med talen tyckte jag verkade konstigt...satte de stopp för talarna elle rkom de på det innan middagen eller hade det beräknat tiden så att inga tal fick hållas under middagen?? Tycker det låter konstigt att de skulle bestämam det-jag hade nog blivit arg på dem-...åh det e så svårt vi har inte bestämt oss men preliminärbokat...men det känns inte helt 100% tyvärr...jag e så noga med detaljer som porslin och dukar och matchning men jag e säkert en bridezilla:) Just nu e jag lite negativ till det men vi får se när vi varit där och pratat vad jag tycker. JÄTTEKUL att ni fick en sådan dag ni önskade iaf och inte hängde upp er på de små missödena:) Missöden händer ju oavsett vart man har sitt bröllop tror jag , typ att såsen tar slut eller något annat så det får man väl räkna med vart man än hamnar förstås:)
Börjar bli lite sent att hitta andra ställen i den prisklassen nu bara...för oss är det priset och trädgården som lockar mest:)och hotellrummens personliga karaktär...förresten hade ni någon musik under kvällen? hade de en CDspelare, de svarade inte riktigt på det utan mer det ordnar sig alltid.Måste dock säga att de är supertrevliga och verkar väldigt tillmötesgående känner att jaag låtit så negativ nu! Stället är ju superfint men inte min dröm det är det som stökar till lite..
Tusen tack för ditt svar!Hoppas ni hade en trevlig pragvistelse och njuter av att vara man och hustru nu!
OJ vad många foton förresten tar tid att välja då förstår jag
förlåt för att det blev så lååångt