26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Tack Thindris! Wow, har du fått papperen?!!Det gick verkligen fort!
Rockbröllop: Åh, lyllost! Så härligt med smekmånad!
Vi ska inte åka förrn till våren till Skottland (om vi får råd)
bulldog: fina bilder!
Dina bilder med Ida-maria
Blivande J
Ja, och idag kom papprena från vägverket. Måste ju fixa nytt körkort nu när jag har nytt namn Man får ju hem papprena automatiskt, så visst har det gått fort!!
Ååååh... Har suttit och tittat på bilderna från fotografen, för typ 5:e gången. Det kommer bli sååå svårt att välja!!!! De flesta bilderna är otroligt bra! Det vi saknar är dock lite mer vanliga bilder, där vi båda ser in i kameran och mest bara står rakt upp och ner. Vi har en sådan bild på ca 150 st. Annars är det mycke titta på varandra, en tittar in i kameran, båda tittar på ett anant mål osv. Jättevackra bilder, javisst, men vi saknar de traditionella ändå. Känns svårt att framkalla förstoringar och ge bort där vi inte tittar rakt in i kameran om man säger... Är det någon mer än vi som har det problemet? Är ni nöjda med era bilder från fotografen?
Fru Forsner, tror du man kan få se några bilder..? Vi har än så länge 'bara' fått kompisars bilder. Förhoppningsvis får vi snart fotografens.
Vi kommer nog att få vänta ett tag innan vi får se våra bilder från fotografen, som ligger lite efter, men jag hoppas att det blev nått bra. Jag kände mig så stel hela tiden, med ett krampaktigt leende...
Hej tjejer!!
my name is Johansson, Cecilia Witte Johansson...
Shit, känner ni er som fruar...
känns helt lustigt, känns som om åh viket underbart bröllop, men vi har ju vårt om några veckor... eller hur?
samtidgit, kan vi inte prata om mkt annat, om hur underbart, vackert, romantiskt och otroligt VÅRT bröllop var!!!
ska jag berätta lite...
ok då :)
jag kör hela dagen... varning det kan bli långt! Men efter en vecka på Gullholmen är vi ordentligt utvilade!
På måndagen innan bröllopet fick min blivande make borelia!! och på tisdagen kunde jag inte röra mig utan att skrika, hade sååå ont i nacken och axlarna... lite bättre på onsdagen men på torsdagen kände jag mig tvungen att gå till dotktorn, jodå, all stress å press hade tagit ut sin rätt, muskelinflammation i BÅDA axlarna. men fick goa piller av fabbro doktorn... så på lördag morgon vaknade jag å det var helt ok...
molningt men uppehåll.
hämtade tärnan på väg till salongen och vi satte igång.
Panic trillade in vid halv 8, sömnig men söt!!!
i 4 timmar blev jag så vacker som det gick. 176 hårnålar petades in i mitt huvud! håret blev skitsnyggt!! sminket med! Min tärna blev också kanonfin!
sen blev vi hämtade av tre mycket stiliga frackklädda karlar!!!
fick allt en liten tår i ögat när jag fick se min blivande man komma gående! lång och vacker!
slängde i oss sushi (jag utan soja för att inte spilla inte såå gott) undertiden vi började bli fotade. det mullrade lite i fjärran men kom inget regn. vi hade 3 stopp innnan vi fick en sista gloss/toa/cigg paus och sen bar det av till kyrkan.
vi kände oss lugna hela tiden fram tills att kyrkklockan slutat ringa och medelssohn börjat ljuda. då könde jag shiiit jag kommer storgrina.. men jag lugnade mig och allt gick strålande!!! det kändes så stort att stå där framme!! hade tänkt att svara ett härligt JA, men det blev lite kortare och pipigt :)
sen fick vi huuur mkt ris som helst på oss!! och när väl riset var färdig slängt var jag tvungen att säga Nu vill jag ha kramar innan ngn vågade sig fram. Mamma först :)Sen var kön lååång!
Sista kramen var utdelad och då började det droppa så snabbt in i bilen. där skumpa och en söt liten bok väntde.
Min lillebror, som var helt fantastisk hela dagen, körde oss undan en bit. sen öppnade sig himmelen regnet öste ner, vi fick en riktig mys stund! sen körde vi till ett parkeringshus för bruden var röksugen :)
festen var helt fantastisk!! maten lovprisades och var verkligen to die for!! valsen gick som om den var väl inövad (en och en halv gång på fredagsmorgon pga nacken)
talen var underbara!! man blev lite tjock i halsen på ett par stycken utav dem!!
men tack o lov att de finns filmade för man minns inte riiiktigt allt av dem :)
strax före ett dröp vi av till elite plaza. skumpa och jordgubba, sen insåg vi att vi vr jättehungriga och törstiga så ett par croque monsignor (eller hur det nu stavas) beställdes upp och två cola light. goooottt!!! vi drack också upp all läsk i hela minibaren!
morgonen därpå fick vi finfin frulle och min första dag som Fru Witte JOhansson började!!
efter fantastisk paketöppning åkte vi mot västliga trakter!! underbart med en vecka på en ö i skärgården!!
kram på er och grattis till alla fruar!!!
Vill bara inflika att fru Witte Johansson var alldeles bedårande vacker!!!
Hur vet vi det? Vi vill se alla bilder vi får!!
Ja, någon måste ju ha fått sina foton...Vi vill gärna se!