26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Nja inte så mycket. Mest nervös över om allt kommer klaffa. MEN det gör det. Ska vi se till.
NU sticker jag igen. Får vi se när jag återkommer.
så som du planerat så KAN det inte gå fel! :D
tre dar kvar tre dar kvar tre dar kvar tre dar kvar tre dar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
helenekl: ja, det är inte klokt vad tiden går fort!!!
Sitter och skriver ut festprogrammen nu...sen ska dom vikas och sys ihop *puh* Sen ska jag göra klar gästboken och kankse hinna sy dukarna idag också. Känns som det kommer bli långa kvällar/nätter....
Ringarna blev så snygga!! Är så glad
Åh, vad jag längtar till lördag!!!!
Jippie!!!!! Var just in på smhi:s hemsida och kollade vädret. Över Nyköping blir det sol hela lördagen, runt 20 grader!!! Håller tummarna att det blir så!!!
hej tjejer!
jag e bara inne lite snabbt.. njuter av ledigheten innan bröllopet! hoppas ni mår bra allihopa och inte är alltför nervösa.
jag har precis haft genrep i kyrkan- pirrigt!!!
om jag inte tittar in här nåt mer så lycka till allihopa!!!! jag dansar som sjutton för att solen ska vara framme på lördag. stor kram till er allihopa!
Och vart tog denna dagen vägen? Vi håller ju dumt nog på att flytta också, så idag har vi äntligen hyrt ett släp, kastat allt skräp och lämnat nycklarna. PUH! NU kan vi äntligen satsa på bröllopet till 100%!
Jag har dessutom lyckats köpa gästbok samt väska, så nu är det också klart!
Apropå avbokningar m.m. Igår ringde en av min M2B's barndomsvänner och frågade om de fick ta med sig sina två barn, för de hade ingen barnvakt!!! Hallå!!!!! De har ju vetat om detta bröllopet ett bra tag och vi har dessutom sagt INGA BARN! Vissa är hur fräcka som helst. Han sa lite nonchigt: "Annars får en av oss vara hemma!" Efter 3 timmar ringde han och sa att de lyckats ordna barnvakt. Idiot säger jag bara.
Visst blir man lite trött på folk omkring...vi fick fråga om en kompis kille, som hon just träffat, skulle kunna hänga på...som om det var vilken fest som helst och dessutom några dagar innan!
Vår ena toastmaster hoppade av i lördags, och bilen som vi ska åka till och från i pajade i helgen på ett annat bröllop....det blir nog toppen dethär
Känns som om man nästan har lust att skita i alltihopa....trött och lätt stressad känner man ju sig...eller?
Ialla fall har det ordnat sig med bilen, en toastmaster är kvar...hoppas vi och jag sa NEJ till kompisens kille men erbjöd honom att ansluta till festen efteråt, efter middagen....
Inte många dagar kvar nu...hoppas att det slutar regna!!
choko: vad jobbigt med toastmastern. Men han kommer till bröllopet ändå eller? Tur att ni hade två ändå, så ni är inte helt utan. Vi har bara en toastmadam, men å andra sidan blir vi bara 31 vuxna och ca 10 barn.
Nu är jag förbannad! Våra toastmasters var här och när frågan kom upp vem som skulle dela ut program i kyrkan så sa vi att oftast är väl det toastmastern eller värdparet som göra det? Vi har inget värdpar och därför antog vi att toastmastrarna ville det. Då blev vi istället uppläxade av den ena att det minsann är marskalkarna och tärnornas uppgift "enligt vett & etikett". What?!?! Det är väl ändå upp till oss och bestämma det? Och vad gäller marskalkarna och tärnorna så ska de vara med oss fram tills dess att vi går in i kyrkan. Jag har dessutom bara varit på bröllop där toastmastrarna delat ut vigselprogram.
Jag blir så arg på dryga människor!!!!