26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Hoppas alla hade det underbart igår!Vårt bröllopet blev helt perfekt!Bra väder,underbara gäster, gott humör, många oväntade tal osv!
Vill ni se ett fåtal(har kommit så många ännu) bilder finns de på vår hemsida som kommer uppdateras senare: www.idaniklas.dinstudio.se
Se under bilder!
Ska såklart stå "har inte kommit så många ännu.."
jippi, nu e man fru olofsson....
vilken fantastisk dag o vädret va toppen
allt va precis så som vi ville ha det å gästerna hade skitroligt...........
Så nu var man Fru :)
Det kunde inte blivit bättre. Vi hade en underbar dag och gästerna säger att det var det bästa :)
Kort kommer så småning om, min bror har sammanställt lite idag, närmare bestämt ca 2200 kort, hi hi, nästa ett kort var 30:e sekund hela dygnet !
Nu åker vi till Bali imorgon bitti, så jag återkom med bilder efter hemkomsten. '
Ha det gott så länge.
Jättegrattis alla brudar som nu är fruar. Hoppas den stora dagen var lyckad, jag håller lite utkik efter en speciell brud som jag känner lite grann. Är nyfiken på bilder.
Nu är man fru...
Oj,vilken dag.Det var strålande solsken hela dagen men just när vi klev ut (vigsel utomhus)så började det att regna,inte så vi blev blöta men som ett svalkande regn och slutade när vi gick in :)
Skitkul dag med lite missöden men vi och gästerna hade en underbar dag ,kväll och natt..
och imorgon bär det av till bulgarien en vecka..
Hej Allihop!!!
Fantastiskt det här... va?? Jag är fortfarande helt tagen, helt underbart!
Känner dock en liten tom känsla i själen, som att det bara sa pang så var det över.... nån fler som gör det?
Om en vecka ska vi i alla fall få åka bort tillsammans, det ska bli skönt!
Kram på er alla nyblivna fruar!
Hej på er och Grattis allihopa...
Då är man äntligen gift.. =)
Vår dag var också helt underbar, men det kändes som att det bara sa pang och så var dagen över.. tyvärr hade vi spöregn hela dagen, men det var inget som drog ner humöret på varken oss eller gästerna...
Även här kommer det lite bilder sen när vi har hunnit sammanställa alla..
Kram på er..
Hej alla nyblivna fruar
Vi hade oxå en underbar dag!!! Allt flöt på och vi var inte ett dugg nervös på den stora dagen faktiskt....
GRATTIS allihopa!!!!!!!
GRATTIS till er alla...vi fick ett underbart bröllop,fint väder så alla dansar lönade sig, haha inte ett öga blev torrt i kyrkan när vi spelade "vår låt" med cascada det var såååå underbart...