26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Visst är det synd att de som ska hjälpa en och underlätta inför och på bröllopet, blir de som i vissa fall ställer till mer besvär eller gör en förbannad. Energin sinar. Gäller nog att tänka positivt...
Vår toastmaster hade ett förhållande med toastmadame, men valde att göra slut...efter massor år...just en vecka innan bröllopet. Han står inte särskilt högt i kurs hos oss nu... Synd om henne också som får förklara varför han inte kommer och ha det själv. Hoppas att hon fixar det själv också annars får väl vi själva ta tag i det
Men choko, vilken otur!
choko
Ja, fy vad hemskt... Ego som vi brudar är tänker jag direkt "Kunde han inte väntat med att göra slut med henne och genomfört uppdraget som toastmaster?" men det kanske inte funkar så...
Jag har nu lugnat ner mig lite efter att ha diskuterat det med min sambo. Han är också irriterad och tycker det är synd att toastmastern visat en sådan konstig sida nu i slutet. Pratade bara om "så är det faktiskt på bröllop enligt traditionen..." Blir så trött på "besserwissrar"...
Visst blir man lite ego...han kunde ju ha väntat...i alla fall för hennes skull. Hon, stackaren, ska hålla bröllop för oss när hennes eget förhållande just krachat.
Ialla fall känns det ljusare nu, har pratat med henne idag och läget känns stabilt! Ska ha semester imorgon och fixa det sista. Skönt, för man är ju inte särskilt närvarande på jobbet
Ni andra då...har ni läget under kontroll?
Läget är under kontroll här i alla fall! Konstigt nog känner jag mig väldigt lugn. Jag har precis fått mina naglar manikyrerade och i kväll anländer de första gästerna, så man kan väl nästan säga att festen har börjat! =)
I morgon kommer det att vara fullt upp med dukning och att köra fram och tillbaka. Har ni andra mycket kvar nu?
Kramar till er kära fröknar.
Glömde berätta att jag precis provat ringarna... Suck! Jag längtar så efter att bli lilla frugan! ;)
Bara en dag kvar! Nu ikväll har jag slagit in morgongåvan till fästmannen. Passar på när han är på jobbet fortfarande. Presenten kommer få ligga väskan som ska till hotellet som han tar med sig på lördag. Han ska dit innan vigseln för att byta om och umgås med sin best-man. Hoppas han inte tjuvkikar!
Det som ska göras imorrn för mig är att göra naglar och hämta klänningen. Klänningen ska sedan transporteras till min pappa där den ska få övernatta.
Annars är det bara mental förberedelse som gäller. Och be till Gudarna att det inte ösregnar på lördag kl 16 då vi ska ha vigseln utomhus! Fast det ser inte ljust ut för Stockholm...tråkigt
Jag hämtade min secretbox idag- jäättefin!!!
madelyn; vad kul! jag är jättenöjd med min med!!!!!! spännande o se reaktionen på mannen sen;) hoppas det är värt de tio månader jag hållt det hemligt för honom!:D
Hejsan Brudar.
Snart är den STORA dagen här...
Har provat min ring nu, den var uuuuuuuuuunderbar
Har bara kyrkopogramen att göra nu...
Imorn ska vi duka ÄNTLIGEN!!
Hinner inte skriva nått mer nu så LYCKA TILL, tjejer!!!!!!!!!!! Må vi alla få en underbar dag på lördag