26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
26 aug brud: Jag har fullt upp denna vecka tyvärr. Idag ska vi ha ett litet möte på dan med föräldrar sen ska vi ut på stan och fixa ljuslyktor. Sen på torsdag ska jag skriva en omtenta!Tjoho! Får se hur det går med den för jag har såååå svårt att koncentrera mig på pluggning! Förhoppningsvis bryter inte förkylningen ut så mycket mer än vad den är nu. Nu är huvudvärken den värsta.
HEJ ALLA BRIDES TO BE...
Jag har varit gift i flera år och jag vill bara önska alla jättelycka till på lördag. Hoppas solen skiner på Er och ha en riktigt fin/minnesvärd dag med de människor som betyder mest för Er båda. Titta noga på din älskade och glöm aldrig den bilden av han på lördag....
Stressa inte nu på er stora dag eller haka upp er på småsaker, slappna av och Ni får ett minne för livet.
Kram kram / Kickeli
Kickeli:
Tack va snäll du e!!! :) *Fniss*....kan inte låta bli men vet du, ditt nick betyder snopp på finska...hihi! :D:D
Ida-Maria: Oj oj, nääej..inte suuuuk nu! Krya krya på dig nu snorpan!
HanochJag: Jaaa...snart är det dax...på riktigt! Fniss fniss....
Är du klar med allt du skulle sy färdigt? Blev det bra?
Själv har jag lite löpare kvar att sy.... sen tror jag min symaskin ska få vila ett tag, den e nog trött! :D
Bara 5 dagar kvar nu!
Allt är *peppar,peppar* klart för att bli gift nu.
Idag ska jag iväg och vaxa mig och på torsdag ska jag iväg och göra naglar. Fredagen ska spenderas hemma hos tärnan..
Lycka till alla!
Håller tummarna för vackert väder!!
Rockbröllop,,
det var roligt. Visste inte att mitt nick betyder detta på finska, fniss. Men nu tycker jag att det är ett mkt väl valt namn helt plötsligt!!??
Tänker på dig på lördag.....
åååå nu går man omkring med pirr i magen hela tiden...är så nervös och har så mycket kvar att göra...
Hur går det för er andra ?? mycket kvar???
Känns som att jag har huuuur mycket som helst kvar (vilket vi inte har) Men jag kan inte släppa tanken på att jag GLÖMT nåt. *åhhh*
mig kommer ni nog inte se så himlans mycket av härinne dom sista dagarna nu
Så hörs vi inte så önskar jag er alla en helt underbar lördag. *hoppas alla säger ja*
Kram på er tjejer. Nästa gång vi snackas är vi alla fruar *hihi* Pirrar gott i magen nu
HanochJag:
Kör hårt nu! Hihi...o lycka till o va duktig på lördag!
Vi har precis vart till prästen. Det gick så bra, jag gillar vår präst som tusan, hon kändes jättetrygg!!!
Sitter och viker vigselprogram nu... pust!
Jag har mest inhandlingar att göra... just ja, ska baka bröllopstårtan oxå... e helr rädd för det faktiskt..hur ska det gå???
Jag kommer oxå vara på vift nu.... kanske kommer in o tittar till er nånting i veckan :)
Ni som inte kommer vara här vill jag önska lycka till, va duktiga o tänk va mycket vi kommer ha o prata om sen...hihi *fniss*.
Good luck nu W2B....s!!!
Kramisar på er alla!
Ja kram till er alla och må vädergudarna vara med oss på lördag..
Känns lite sorgligt att det snart är över, allt planerande och pysslande...och när ni säger hejdå
Nä, vi får allt fortsätta tjöta på fast vi blivit fruar, eller hur
Nu har jag ledigt resten av veckan. Har kvar att:
- hämta ringen i morgon!
- skriva ut vigsel- och festprogram
- sy ihop festprogrammen
- stämpla vigselprogrammen
- hitta kläder åt lillkillen (var 17 hittar man finkläder åt en 1 åring, det finns inget i affärerna "Det kommer i november" säger expediterna!)
- handla mat och dryck åt barnen
- hämta porslinet
- köpa puder
- köpa tyg och sy små dukar
- öva på valsen!
och säkert en hel del mer....som jag inte kommer på nu!
God natt och sov gott på er tjejer. Och till er som inte hinner hit mer innan lördag, kom ihåg och njut och lycka till!