26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Hallå tjejer.. kändes som det var jättelängesen jag skrev här....
Här börjar det också bli sockerdricka i benen vill jag lova :D
Vi träffade prästen i måndags och hon verkar kanonbra... Vi fick jättebra kontakt med henne och hon tyckte det skulle bli jättekul att ha ett kombinerat dop o bröllop!!
Idag har jag suttit o klippt o klistrat ihop 30 presentaskar och sedan vikt 30 servetter som hjärtan... Så nu är jag helt slut i mina händer...
Men det mesta börjar bli klart... Ska bara tillverka pralinerna nästa vecka som vi ska lägga i askarna o ge till gästerna...
Imorgon kommer min mamma o vi ska gå igenom våra listor för att se så vi inte missat nått och sen fixa det sista på min klänning....=)
Nähä nu får jag ta o ägna mig lite åt barnen innan jag kommer på nått annat som jag har glömt att göra§
Ha det gott allihopa och snart är det dags för oss!!!
blivande J
å jag som har tänkt så på dig!!
vad är oddsen för att den hittades!!!
gud vad kul!!!
rockbröllop och söderbrutta
grattis åp födelsedagen!!!!
kramar i massor!!
äääntligen!! TGIF!!!!
hell week är över!!!
Nu har jag också blivit hippad. Så himla kul.
Nu har nog de flesta av oss blivit hippade.. ni som är kvar har nog en rolig helg framför er
Sambon ska få sitt imorgon, och han har inte den blekaste aning om det ... hi hi hi
Är det bara jag som inte fått träffa prästen ännu ? Sista veckan har jag verkligen fått krångla med det mesta som att byta festlokal,blommsteraffär men nu är det klart....bara prästen fattas..
Har inte heller fått träffa prästen ännu, men ska göra efter gudstjänsten på söndag. Hon tycker att hon inte vill ta samtalen med brudpar så långt på förväg, "för då hinner ni ändå glömma allt" säger hon. Kanske ligger nåt i det...
Jo det är sant...men nu när så mycket har krånglat så har jag mina nerver utanpå kroppen ...haha. Vad är det man går igenom med prästen förutom sånger o träna på att gå till altaret ?
Tack för alla grattis!
26 aug brud: Det är lite olika hur prästerna lägger upp det men ofta brukar de vilja prata lite extra med brudparet. Få reda på lite mer om vilka man är och hur man ser på äktenskap etc. Hur mycket tid och hur stor vikt prästerna lägger vid just vigselsamtalet är nog väldigt olika. I övrigt brukar man gå igenom exakt vad som händer. Vi gick igenom vigseln i detalj - vad som skulle läsas etc. Lite småtips gav hon oss också, hur vi ska gå m.m.
Kan vara bra att ha funderat igenom om ni vill ha egna löften, vilka psalmer etc.
Känner ni prästen sedan tidigare?
Inget att oroa sig för - Lycka till!
En vecka kvar....
Nedräkningen har startat på riktigt!!!!
Säger det igen; EN vecka kvar!!
påminner alla om ninno-79´s inlägg:
en vecka kvar!!!!!:-d:-d:-d
"dansar soldansen"