• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Rockbröllop,
    Grattis på födelsedagen

8 dagar kvar tjejer!!!! PIRRIGT! Och idag är det äntligen sista dagen på jobbet!

• Rockbröllop

Madelyn: Tack snälla!!! Hihi....:)

Jaaa... jag jobbar må, ti, on nästa vecka... men inte hela dagar. Massor inbokat, prästen och genomgång i kyrkan, möte med serveringspersonalen, hämta M2Bs kläder och mycket mycket annat!!!

Skönt med semester nu!!! Det är du värd!!

• PaNic

Massa goa födelsedagskramar till dig rockbröllop!!!!

• PaNic

Du rockbröllop...du är ju proffs på det där med makeup. Jag tänkte ha lösögonfransar, kan du tipsa om något bra lim?

• Ms O

Tittade på weather.com nu har de bytt till sol lördagen den 26 augusti =) Soldansen lönar sig nog...

• Mi-is

Rockbröllop,
    STORA GRATTISKRAMAR TILL DIG!!! hoppas du hinner njuta lite av dagen trots en massa annat på schemat!
    ahhhm, 8 dagar kvar! det närmar sig! åker ner till halmstad idag tjejer, så jag kanske inte kan vara inne lika mycket här hos er, men jag lovar att titta in med jämna mellanrum! stooora varma kramar till er kära 26:are!

• HanOchJag

Grattis Grattis Får man lov och fråga blivande Frun hur gammal hon bliver

(har hört att man aldrig ska fråga en dam hur gammal hon är)

• Rockbröllop

Tack alla snälla ni!!!! Värmer i hjärtat av alla grattis man får!

Lilla blivande frun blir 34 år idag... kl 19.17 ikväll! :)

PaNic: Jaaa... det finns ett lim på Kicks som jag ska köpa, det är en cerise rosa förpackning, själva flaskan är som en glasburk. Den är ruggigt bra!!!

Mi-Is: Ha det så bra i Halmstad! Du måste titta in lite då o då... då kommer nog vår tråd va som en "yra-höns" tråd. Hahaha, känns som man vill ta kopia på alla inlägg o spara! Där fick jag en idé. Undra om inte jag ska göra det... hihi...fniss! Kul o spara ju! :D

• Semlann

Hallo Tjejer!!
    Är inte så ofta inne men när jag väl är det känns det tryggt att komma in på våran sida o träffa likasinnade!! Börjar bli nervös.....
    Vilka tider gifter ni er?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)