• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Blivande J

Tack för ert stöd tjejer!!!

Jag hoppas på sol till bröllopet men regn betyder ju lycka så jag är inte orolig...
    Har ju fixat en mustang att skjutsa oss från kyrkan, är cab men kan också ha tak...
    Det tråkiga är nog att såpbubblorna inte kan användas om det regnar...

Känner ingen nervositet ännu. Hur är det med er brudar?

• helenekl

Blivande J; jo jag bajsade nästan på mig i kyrkan förut när vi repade för då kände jag att; om drygt en vecka står vi här o jag sjunger för honom........hjäääääääääääääälp!!!!

• Rockbröllop

Gomorron girlys!

Hur mås det, idag är det fredag... dom som inte blivit hippade ännu har nog en häääärlig helg att se fram emot! :)

Eppika: Hoppas du får en underbar dag...fniss!

Helenekl: Asså...jag e sååå impad av Dig som ska sjunga i kyrkan! Jag hajar verkligen inte hur du klarar det, jag skulle svimma, börja grina o springa ut liksom ;) Duktig tjej!!!

Va skönt...idag är det jättefint väder, kan inte sensommaren va såhär nu så vi får en underbar dag nästa lördag! HIhi...

Igår så sydde jag löpare till våra långbord. 80 meter för o va exakt, snark!!!!! Fy faaan vilket göra, har hälften kvar! Sen klistra faktiskt (hör o häpna) man2b lappar på cd skivorna. Han hade spelning igår så då fick han stressa på lite innan den!

PUST.... jag har massor kvar o börjar flippa för det nu känner jag!

HanochJag: Vågade du testa igår tro? :)

• Rockbröllop

Just ja... inte för o va så men jag fyller år idag....

Kan säga att jag helt glömt bort det i min alldeles hysteriska bröllopsplanering!

Har inte ens bjudit hem mammor o pappor o syskon på födelsedagskalas... ojoj! Måste väl göra det på söndag kan jag tro, M2B ska på vensexa imorn ju.... ikväll ska vi på 40 årsfest!! Det e inte klokt..nu e de mycket ...pust!

• HanOchJag

Rockbröllop hehe nää du jag skippade faktiskt det.Känns som det är alldeles för tidigt. Vill avvakta några dagar till. kanske till och med efter bröllopet. Känner att jag inte vill ha svar på det just nu. Kanske kan förtränga det lite och få ytterligare en dröm uppfylld efter bröllopet

Så ni får snällt bita er i tummen och vänta. *hehe*

Vad duktug du är som sytt 80 !!!! meter löpare. Oj oj. Sitter det i ett stycke tro (blond)

• Rockbröllop

Hanochjag:

Näää... hahaha. Dom är uppdelade på 4. Men dom e vääääldigt långa ändå! :)

• Rockbröllop

Vi väntar snällt med ditt gravtest :D:D:D

Kul o höra hur det gått sen! Hur mår du nu då? Inge kräks idag?

• HanOchJag

Nää inge kräks idag. mår fortfarande illa. Typ M2b gav mig morgon pussen och jag höll på att kräkas. *uscha låter hemskt* Men det gick bra. endå.*hehe*

Får väl se hur det blir när frullen är nere.

• HanOchJag

snart 1000de inlägget. Bra jobbat tjejer.

• HanOchJag

Nu 1000de inlägget *hehe* var bara tvungen. Får vi se om jag hinner eller om någonannna är snabbare

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)