• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • HanOchJag

Jupps jag lovar att uppdatera er när jag vet

Nu är det tvättis som gäller.

• Blivande J

Hej brudar!

Inget fynd av min påse... Har ringt runt men den finns inte...Måste nog hem och leta själv...
    Känner mig lite nere just nu.

Tull:Åh nej, vad trist med pulvret. Hoppas det löser dig!

HanOchJag: Vad spännande! Om du vill slippa illamåendet så kan du se till att äta DIREKT du vaknar på morgonen. Ha ex. kex vid sängen.
    Sen kan du gå in på apoteket och fråga om de har något mot illamående (om du är gravid säg det) Lycka till!!

• Trull

Rockbröllop,

Två stycken som dessvärre inte ledde till något! Me håller hoppet uppe

• Eppika

HanOchJag: du är nog gravid. Jag var illamående med mina både. Värst var det med barn nr 2. Dom säger att det blir värre för varje barn. MEn dessutom säjs det att om man väntar flickor blir man mer illamående. Men vårt andar barn var en kille, så det stämmer inte riktigt.

Det där med att äta innan man går upp hjälpte inte för mig. Inget hjälpte!! Sprang på toa 3-4 ggr per dag, när som helst på dygnet. Var sjuksriven i 1½ månad. Och det började nog runt vecka 6-7 tror jag.

Inte så mycket peppande ord kanske, men...

Jag är inte gravid i alla fall (trodde ju det eftersom magen blivit större trots träning). Mensen kom igår! Och det bästa är att den är en vecka tidig, så jag slipper blöda på bröllopet!!!

Provade min kjol igår igen och den är lite för tight. Inte lika tight som förra veckan, men ska jag lämna in den ändå eller hoppas på det bästa?

• Trull

Eppika,
    Vad menar du med för lite tight? Är det synbart, eller bara kännbart?

• Blivande J

Eppika: Det hjälte inte så mycket för mig heller, men för min kompis som väntar sitt andra funkar det. Har man tur så

Ringde min bröllopsfixare och berättade att mina grejer var borta.
    Hon berättade att hon varit inne på Cubus och att en av dom som jobbade där hittat påsen, förstått att det var till en brud och gett dem till Brfx.
    Ja, ni läser rätt...Grejerna är i tryggt förvar hos min bröllopsfixare!!!!!
    Om jag kunde göra volter i luften skulle jag göra det

• Ida-maria

Blivande J: Herregud vilket under!! Och att det var till din bröllopsfixare dom gett påsen till! Grattis!!! Världen är bra liten ibland....

• Trull

Blivande J,
    jag gör volter med dig !!! Det är ju fullkomligt fantastiskt

• Mi-is

blivande J, pust, skönt att kunna andas ut!!!
    HanochJag, spänningen stiger
    Trull,testade du att ringa till de nr jag gav dig???

• Eppika

Blivande J: Vad skönt att påsen kom till rätta

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)