• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Rockbröllop

Niino-79:

Jag håller med dig! Min lista blir längre o längre.Tror att det beror på att man är nere o microplanerar nu....alla små detaljer, sånt som man kanske inte tänkte på i början och som kanske var för tidigt att tänka på.

Jag har i alla fall tagit mina 5 listor o gjort en av det. Sen skjuter jag inte upp nåt utan PANG...gör allt direkt. Då minskar den, jag lovar :) Det funkar bättre så för mig iaf.

Stånk o stön med din gubbe. Va? Förstår att du börjar känna dig frustrerad! Stackars....

• Ninno - 79

*suck* Ja, men nu idag ska vi ut till mina föräldrars stuga några dagar. Då kan han vila bäst han vill och jag har mamma och lillasyster (som bor nära) inom räckhåll. Så jag räknar med lite hjälp av dem också....
    Men ändå! Det är snart inte roligt längre!! Sre faktiskt fram emot att detta är över, det låter hemskt, men så är det. Det är ju jäkligt kul att planera, men nu börjar det räcka!

• HanOchJag

Rockbröllop jo det där med att - VI (alla) ska gifta oss har man hört ett par gånger *hehe* Shola trodde att hon skulle få ring och hela köret me. Men då förklarade vi det som det var. Att hon står bredvid och tittar på. Så nu heter det bara mamma och pappa ska gifta sig

Ninno - 79 jag förstår dig. Jag har själv suttit i gyttjan ett par gånger. Men håller nu på att ta mig ur det igen. Känner att jag helst skulle vilja skippa dom små detaljerna, men då jag redan gjort hälften på dom så är det bara att fortsätta.

Känns som vi har väldans ont med tid nu, Jag har iallefall gjort en lista(i skallen) på vad som ska vara klart innan söndag. Och det är ganska mycket. Men jag ska hinna. Nästa vecka vill jag bara ha till mys och fixning med maten.

• Mi-is

ninno-79,
    vi har alla befunnit oss där till och från. jag klagade av mig senast sista veckan och visst är det då underbart att kunna göra det för andra i samma sits?

• Ninno - 79

Ja, det är det som är så skönt. ni andra vet ju vad man pratar om!
    Det ordnar sig nog, det är jag övertygad om. Men det är tufft tills dess.

• Linda&Magnus

HanOchJag
    Bra tips på sidan. Får ta en provar stund här sedan.

rockbröllop,
    roligt att ha en väska man har gjort själv, den på bikden var ju jätte fin.

Mi-is
    Vilken tur att din M2b hade haft det så kul. Man blir faktiskt rörd över sina vänner som lägger ner så mkt tid ( o pengar ) på att vi skall bli glada.

Tur att vi bjuder igen med forthoppningsvis ett riktigt kul bröllop.

I em skall vi till kyrkan så att våran solist får provsjunga låtarna. Vi kommer att ha "Du är aldrig ensam" samt "Kärleken förde oss samman".

Till mina tärnor gav vi dem var sitt hals-smycke som de kommer att ha på bröllop, men har faktiskt fått lite ide torka vad vi ska ge till Marsalkarna, ger ni något och vad då isf.

• Eppika

Karra: låter som en kul möhippa Själv väntar jag fortfarande på min....

• Eppika

...och väntar på att de ska ordna fram en vikarie till den ordinarie prästen. Fattar inte att det ska ta sån tid!

Skulle vilja göra klart vigselprogrammen i helgen, men innan vi pratat med prästen kan jag ju inte skriva ut dom Har ingen lust att göra allt sista dagarna!!!

• Eppika

HanOchJag: bra sida med servettvikningar! Oriental är jättefin! Ska fundera lite vilken vi ska ha....

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)