• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • helenekl

Blivande J; jag ska sjunga "from this moment" av Shania Twain, fast på svenska, samt "there i´ll be" av Fatih Hill

min m2b har kört paintball nu o han vann!!! thats my man!!!;) sen bar det av till en lokal där det vankades mat o dricka o en upplåsbar barbara! hrm!!! i den hade de hällt öl o annat som han skulle hiva i sig. de har oxå klätt ut honom med en sverigetröja o sverigeshorts o en chilenarhatt.....han är en råfinne!

nu är det på eurobowl o fortsätter festen! hoppas det inte super honom redlös bara. så han får behållning av kvällen o minns den som nåt kul! :)

• madelyn

Tjejer, 6 dagar kvar!!! Om 1 vecka är vi fruar allihopa PIRRIGT värre

• Blivande J

Iiiiiiiik!! Tiden går så fort nu, man hinner ju inte med!!!

• 26 aug brud

hej tjejer min blivande kom hem 03,30 i natt, men det hade gått bra trotts att han blev klädd i tjej kläder.Till min stora glädje så blev kompisarna mycket mer fulla än vad han blev så det var nog räddningen på all förnedring..men min kille tyckte ialla fall att det blev en rolig kväll.

• helenekl

nu har min m2b vaknat o han är jättenöjd!!!! de fortsatte mot eurobowl o bowlade innan de åkte ner på stan. som sällskap hade han fått en uppblåsbar barbara som hetter betsy!*asgarv!*

han kom hem 03,30 o var rund under fötterna, precis som det ska vara ;)

• Ninno - 79

Fler än jag som tycker mig märka att det blir glesare och glesare mellan inläggen på denna tråden..? Månne det beror på att vi är fullt upptagna med en massa annat...?

• choko

Ja nu är det bara 6 dagar kvar...någon som är nervös??

Jag tycker det börjar kännas rejält pirrigt! Vad är ni mest pirriga för? Det är ju mycket som ska klaffa!!!

• Lola Jämtland

Inte ett dugg nervös för något.

Vi har valt ett enkelt bröllop o då är det inte så mycket som ska klaffa så mitt lugn kan ju bero på det.

• choko

Låter jätteskönt! Lycka till!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)