26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Eppika:
jag hittade kläder till mina barn på Guppi
jätte fina västar,skjortor,och byxor och mina killar är 4år och lillen är 9 mån, lycka till
Hej på er allihopa!
Ja, som om inte stressen skulle varit tillräcklig, så har vi passat på att flytta så här veckan innan bröllopet... suck och stön. Det var inte meningen, men vår lägenhetsbygge blev föresenat. NU har vi äntligen fått in telefonen, så jag kan läsa BT igen.
Idag är det onsdag och alltså 4 dagar kvar... Och vi har fortfarande MASSOR att göra;
-bordsplaceringskort
-festprogram samt info om alla gästerna
-bordsplacerings - stortavlor
-gästbok att sätta bilder samt gästernas hälsningar i.
Hmmm, var det allt? Det känns mer men ser lite ut när jag ser det så här!
Jaja, jag kan säga att jag nu mest är nervös för vädret och är beroende av väder-sajter. Vissa lovar dock sol...hoppas hoppas.
Hur ligger ni andra till i planeringen?
26 aug brud: Tack för tipset, det ska jag kolla upp
Glücklich: är också stressad, och börjar känna mig nervös. Idag ska vi äntligen få ringarna! Ska bli så spännande och se om det blev som jag tänkt mig (har ju delat förlovningsringen, och sätter vigselringen i mitten).
Har så mycket smått kvar att göra...tur att jag tagit ledigt från jobbet, så man hinner. Förhoppningsvis!
Ha en bra dag tjejer och vi håller tummarna för att det blir sol i hela Sverige på lördag
Angående vädret så sa dom på TV4 igår att det ska bli regn på lördag, i Sthlm alltså. "Korta solglimtar mellan skurarna" enligt dom. Självklart ska det bli uppehåll och sol på fredag!
Alla ni som letar kläder till barn: Vi har letat som tokar efter svarta byxor men det finns ju ingenting. "Det tas bara in till jul och skolavslutningar". Men om man inte vill ha svarta byxor så har Lindex finbyxor som går i brunt och grått. Vi köpte ett par jättecoola bruna skottrutiga byxor, typ farfarsbyxor med tillhörande hängslen.Hängslena hör till byxorna. Till det ska han få ha vit skjorta. Jättefint!
HoJ:
snälla va här inne!! ;)
titranias fon är död så hon kan inte få tag på dig..
men vi undrade om det va ok om vi kunde kika på er i kyrkan på lördag? och försäkra oss om att det isf va sankta birgitta som gällde?? :)
Hej hej...
Nu är vi på slutsprurten, ska fara nu och prova makeupen...och klänningen...
Har ett problem: Nu har 3 till ringt och avbokat!!! Jag vet inte hur jag ska göra? Det blir 9 samanlagt sen jag gjorde bordsplaceringspapperen. Jag kan inte flytta på nån eller göra om papperen...suck...
Visar sig också att bröllopet kommer att bli ca 20 000 dyrare än vad vi hade planerat från början!!! Hade inte räknat med att drickat skulle kosta ca 10 000 m.m. M2b är inte glad på mig just nu, men vad göra?? Allt som vi valt att ha har vi ju valt tillsammans...
Jag vill inte tynga ner er med mina problem men det är skönt att få avreagera sig lite....
Annars är det prima liv
hoppas du inte missupfattar mig nu
men satte ni inte upp en budget från början?
det gjorde vi, och sen fick vi helt enkelt anpassa oss till den..
det e väl inte alltid så kul, men det funkade bra för oss.. :)
Princessdiamond hehe jo då men det har jag ju redan sagt till henne att det är okej. Det är Sankta Birgittas Kapell som gäller kl 14:00
Ni är välkomna att komma och kika på
Blivande J ELLER HUR är det trist när folk avbokar så här i sista stund
Vi har oxå några (känns som massor) som avbokat i "sista stund". Man blir såå otroligt trött. Men vi får se det som så- VI missar ingenting. DOM missar årets händelse.
då kommer vi nog förbi ;)
jag hoppas att vi hinner med det iaf..
lite annat att göra också.. men ska försöka :)
nervöst??