26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
GRATTIS ALLIHOPA!!!
Svävar fortfarande på små moln av lycka...vilken underbar dag vi hade! Perfekt väder (tackar solguden så mycket!!) Det kom en liten skur precis när vi skulle åka från kyrkan, så lite regn i brudkronan fick jag också
En middag och fest med jättenöjda gäster som dansade natten lång! Ska i väg en vecka på bröllopsresa och bara njuuuuta!
Vi hörs!
Här kommer en stor härlig kram till alla er nyblivna fruar!!!
Grattis till er alla nyblivna fruar
Vår dag blev bättre än vi någonsin hade kunnat föreställa oss. Vi fick ett riktigt sagobröllop!!!! Vi är sååå lyckliga och det är så underbart att vara man och hustru! Min man har ett strålande leende på sina läppar och han kan inte sluta småsjunga... Jag älskar att vara fru! Livet är underbart och vi ser fram emot att leva tillsammans för alltid! Ingen tom känsla här inte, vår bröllopsdag var perfekt och den har fyllt oss med en sådan glädje och värme att inget någonsin kan ersätta det. Vi är glada och tacksamma för vår underbara dag och nu står vi enade som herr och fru Forsner och ser framåt mot livet
Det är så hälrigt att läsa att ni andra också hade en underbar dag!! Vår berättelse och bilder kommer så småningom
Kram till er alla
Jaha då man man gift, FRU Broberg ojoj det känns lite konstigt men ack så underbart!!!
Visst känner man en tomhet inom bords, saknar all förberedelse, nervoseteten, spänningen ja allt... man vad ska man nu hitta på... ja vi får väl börja jobba på bebis nr 2 ;) måste ju ha något på gång hela tiden.. :)
Vill säga grattis till er alla nya gifta och önskar er all lycka till!!!!
Bamsekramar på er!!!
hihi...visst känns det härligt att få kalla sig FRU!!
Också vi hade en underbar dag. Strålande solsken, god mat, underbara familjer och vänner runtomkring oss. Vet inte vad jag ska skriva riktigt för det är så mycket känslor som är svårt att sätta ord på. Men ni tjejer förstår ju ändå vad jag menar
Kram på er fruar
Hej alla fruar
Om ni vill se bilder från vårt bröllop så kan ni gå in på familjeliv.se och leta efter: igiftastankar
Oj hej, har inte hunnit vara inne sedan bröllopet, går fortfarande i nåt sorts rus. Det blev verkligen underbart, jag är helt tagen!
En del bilder har svärfar slängt upp på hem.bredband.net/b579067/ om ni vill titta. Jag skriver mer om några dagar är fortfarande uppe i det blå...
/mrs bulldog
Hej tjejjor... nu börjar deppigheten efter bröllopet lägga sig lite, har dock haft en tom känsla i hela själen sen bröllopet var slut!
Imorgon åker jag och maken *fniss* till Mallorca (Alcudia) på smekmånad. Vi bor precis vid havet i ett 4 stjärnigt hotell. 1 veckas häääärligt "rå om varann" semester! Mums...det ska bli sååå mysigt!
Återkommer med bröllopsbilder efter vår resa! Ha det så bra så länge kära 26 augusti 2006 tjejer!
Hi hi hi... Nu är det klart! Fick brevet från skattemydnigheten idag, mitt namn är numera Forsner, fru Forsner Vad snabbt det gick... underbart!!!!
Blivande J & bulldog
Jättefina bilder!!!