• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • HanOchJag

Igår kom äntligen brevet från skattemyndigheten. Postat till MIG i mitt NYA namn

J*klar annama vilken känsla det var. Kan säga att det brevet kommer att hamna i scrapbooken från bröllopet. Och sitta där i all evighet

Efternamet firades med underbart god middag, ostbricka och ett glasvin på aftonkvisten

Mycket mys.

Thindris. Jag känner samma sak som dig. Kan säga att jag e ganska tom i hjärnan på saker nu när allt är klart. JAG SAKNAR REDAN våra tjötstunder *hehe*

Men vi kanske kommer tillbaka igen när det är dags att fira 10 år eller nåt.

Nää nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det liseberg och djurdag där som gäller

Kram på er alla

• Blivande J

Bilderna från fotografen är klar och snart är vi i tidningen. Känns bra... Blev först lite besviken på bilderna men ju mer jag tittar desto bättre blir dom.

Det är sant att man känner sig lite "uttömd" nu. Den stora dagen är ju över, nu pustar vi ut och njuter av den viktiga uppgiften att vara hustru.

• Smink-freak

Hej Alla glada!

Så, då var man fru nu då.....känns så konstigt att säga "min man" men samtidigt alldeles,alldeles underbart. Bröllopet var allt jag vågade drömma om....så vackert. Och bröllopsresan som gick till Prag var även den helt underbar.
    Lite bilder som min snälla syster har lagt ut på en sida finns att beskåda!!

alenet.mine.nu/emma_ronnie

• Bridecilla

finfina var ni!!! alldeles vackra!
    himla mysigt ställe!

• Ms O

Har skatteverket fått era vigselbevis?Vårt verkar inte ha kommit in!

• Glücklich

Ms O:
    Vi har inte heller fått hem em än! Jag vill ju få hem att jag bytt namn, så jag kan börja ändra pass, körkort m.m. Varför ska det behöva ta så lång tid!?!?!?

• Ms O

Vill gärna byta körkort och pass. Känns roligare att få skriva under med mitt "riktiga" namn.
    Nu måste jag ju skriva det som står på betalkortet.

• Rockbröllop

Helenkl: WOW...guuuu va fiiiiiina ni va!!! O vilka vackra bilder, jag måste oxå fixa!!!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)