• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • choko

Hemma ogen efter bröllopresa i Toscana. Mycket bil har vi åkt, ätit massor av god mat och sett mängder med fina och intressanta saker. Bröllopet var alldeles underbart, alla var så fina och jag grät en liten skvätt...som väntat!

Vilka fina kort alla hade, vi väntar på att våra alla rullar ska framkallas. Lycka till i framtiden allihopa, det har varit kul att "träffas" här på torget!

• HanOchJag

Vi har fått lite av våra bilder Mer får vi idag. Ska hämta 2 cd skivor med foton från fotografen idag *hehe*

Ska bli såå kul att se hur allt blev.
    Kommer lägga ut bilder senare på våran hemsida

• choko

Hörni, nu kanske jag verkar dum men är det någon som har 100% koll på dethär med namnändring... Jag har ju via vigselförrättaren skickat in namnändring till skattemyndigheten, men är det något (eller allt???)man själv ska ändra på och hur??

• Bridecilla

Panic,
    du e för söt!!!
    du var så fin du med som en prinsessa!!!!

• Ida-maria

Choko: Man kommer få hem papper från typ Skattemyndigheten el så där det står att namnändringen har gått igenom. Efter det är det bara att ändra ID-kort och sånt. Vår vigselförättare sa att det skulle ta en vecka att få hem dessa papper men jag har inte fått nåt ännu.

• PaNic

Tack bridecilla, visst var jag!

• Bridecilla

hm,
    vi ska ju på bröllopsresa i 4:e november och jag vill börja fixa med pass å sånt så att allt är klart i tid, så igår ringde jag skatteverket för att kolla allt, men vår vigselförrättare har inte skickat in några papper ännu... lite trist...
    nästan två veckor sedan nu...
    har mailat å påminnt...

• Blivande J

Jag har nu fått papperen. Fru Vesterlund Jonsson. Jag tror man måste ändra saker som bankkortet själv, men körkortet får man hem papper till... Just det, måste ju ta ett kort till det...Vad jobbigt, vet inte ens vars det finns automater idag...

• choko

Jag har fått hem papper att namnet är ändrat...snacka om att man svarar med fel namn i telefonen, svårt att vänja sig vid nytt

Blivande J: Jag tog kort på Fotokvick(stavas nog inte så..)smidigt för då blir det ju rätt med höjder och så....risk annars att man tabbar sig i en sån där göra själv apparat!

• Thindris

Gisses, vad lite jag "hänger" här på bt nu Nu när vi gift oss finns inte samma behov (säkert naturligt...). Men nu var jag tvungen att kika in här och se om det hänt något spännande

Ska försöka lägga ut bilder snart

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)