26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
jag har hämtat min klänning o tärnornas klänningar idag, så imorgon ska vi duka o fixa lite med maten...tyvärr ser inte vädret så lovande ut så nu ska jag leta fram ett stort paraply...
helenekl,
Ja, hoppas verkligen att de (våra m2b's)tycker om secretboxen
Lycka till imorgon allihopa! Själv firar vi 1-årig bröllopsdag imorgon. Mysigt värre!!
Godmorgon tjejer.
Nu är det lite mer än 24 timmar kvar tills vi alla är gifta kvinnor.
För en gångs skull är jag lugn som en filbunke
Listan för idag är låååång
Kommer ju inte hinna komma in imorgon (tror jag) Så lycka till allihopa. HA en HEEELT fantastiks dag. Det ska vi ha
Längtar så tills söndag morgon då M2b öppnar sina morgongåvor *hihi sååå spänd*
Nu, Nu; Nu är det snart våran tur. :)
Idag skall vi sätta ut bord dokorationen, annar så ska vi bara njuta av att vara tillsammmans. Ha en UNDEBAR dag imorgon. Hoppas att morgondagens väder blir lika vackert som denna(solen strålar här).
Tack för all ovärdelig hjälp vi har fått här. Dagen ros till alla er ! :) :)
Fredag morgon och allt är (nästan) färdigt!! Idag ska vi bara till lokalen och se att dukningen är fin och lägga på lite blomsterdekorationer.
Var dock inne på vädersider precis och det ser ut som om det ska bli ösregn imorgon i Skåne. Tråkigt, men tyvärr inget man kan göra ngt åt.
Hej på er tjejer.. Nu börjar soverdrickan i benen att bubbla rejält.. Dagens lista känns som att den är oändlig.. vi ska duka i eftermiddag och ställa dit alla mat i kylen och även all dricka... Känns ändå som att det mesta är under kontroll, men man vet aldrig..
I kväll ska vi även hämta tårtan och blommorna till min och tärnans buketter...
Åhhhh kan inte fatta att vår dag äntligen är här... tänk att det var över ett år sedan man började planeringen och nu har vi äntligen nått målet..
Hoppas ni allihopa får en underbar dag, trots regnet som verkar hålla i sig över hela landet...
Kram på er och det ska bli spännande att få höra om allas bröllop sen...
Kram på er och ett STORT LYCKA TILL!!!!!
*titta avundsjukt*
jag vill ju också igen!!
Lycka till imorgon nu tjejer o killar!!!!
Lycka till imorgon alla brudar! Jag hoppas att alla får en underbar dag med bra väder! Än så länge är jag lugn men tror att det blir rejält med sockerdricka i kroppen imorrn!!
KRAM!