• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Bröllopstokiig

madelyn: åh, Efva:s glas är ju jättefina....men dyyyyyra

• Eppika

Blivande J: mmmmm, dom är ju supergoda

Ringde kyrkan idag för att kolla när vår präst kommer tillbaka från semestern...vi har inte haft vigselsamtal ännu, och jag vill göra klart vigselprgorammen NU! Då visar det sig den som var planerad från början inte kan just den helgen, så dom håller på och letar efter en vikarie... men inte hittat någon ännu. dom skulle ringa när dom hittat en, senast nästa vecka sa hon ....suck... Kantorn har inte hört av sig ännu. Skulle provspela på orgeln först....undrar hur lång tid det kan ta, dom gör väl inte så mycket annat på dagarna Så det hänger en del i luften för tillfället...

• Mi-is

det märks att det börjar närma sig nu det känns hela tiden som om någonting är glömt bara för att-göra-listorna börjar bli betydligt kortare och att alla känslor är som en bergochdalbana. ikväll skall vi sätta oss och äntligen fixa ihop bordsplaceringen och ta itu med det som återstår. sedan kan jag (äntligen igen) göra festprogrammem färdiga, kopiera upp dem i helgen och sy ihop dem med en fin tråd hemma hos mamma. vigselprogrammet blir förhoppningsvis också klart i helgen, liksom placeringskorten.

vi skall ha wagners bröllopsmarsch som ingång och trumpet voluntary som utgång. däremellan har vi kärleken förde oss samman och en till som ännu inte är helt bestämd. jag hade helst velat ha en jättevacker sång av sarah mclachlan, men har tyvärr inte fått tag i noter...

• madelyn

Eppika,
    Jo dom e ju dyra- men jag tror att vi får dem i bröllopspresent av min svärmor

• Ninno - 79

Nu måste jag bara få beklaga mig lite...
    Har karln på jobb (kustbevakningen), och nu har det visat sig att det varit ett stort bankrån här på Åland. Så nu är min sambo ute på havet och jagar tungt beväpnade rånare!!
    Det känns ju mindre kul att veta att han åker runt och stoppar båtar för att kolla om det kan vara rånarna som är beväpnade med k-pistar och dylika tillhugg....
    SUCK!

• Ninno - 79

Inte får jag ju tag i honom heller, så jag lever på nyheter från nätet, vilket inte är så mycket att hurra för....!

• Sofie81

Varför känns min dag så fruktansvärt stressig mot era? Vi måste vara hos frissan redan kl. 7 där hår och smink ska fixas. Samtidigt som de håller på att fixa oss måste vi äta. Kl. 11 ska vi vara hos fotografen för att hinna klart till kl. 13 då vi måste åka till kyrkan. Vigsel kl 14. Puhhh. Får se det så att vi får en lång kväll istället.

• Ida-maria

Oj vad alla har fullspäckat schema innan vigseln!Den enda jag jag har inplanerat är att jag ska vara på hårsalongen kl 11,30 och ska åka därifrån vid 15,30!Fotograferingen sköter vår best-man (som är fotograf) efter vigseln medans gästerna tar en drink och minglar en stund.

• helenekl

Ninno-79; hur går det med din m2b? själv kändes min stress helt plötsligt överkomlig o oviktig!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)