26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
o jag ska köpa ett par stay-ups inför secretbox fotograferingen i kväll! ;)
vi har oxå tänkt göra vigselprogram o nu blev jag nyfiken på vad BRIDECILLA har kommit med för tips :D
tar tacksamt emot sånt jag med!
helenekl,
Åh spännande! Hoppas det går bra. Du får berätta sen.
Ingen som skrivit schema för dagen???
Glücklich
Vi ska ha Gavotte och Preludium...
Madelyn:
Har oxå klurat på det där med schema för dagen... dock bara börjat än så länge. Tror att ett sånt schema e super o ha. Hålltider o sånt....
Rockbröllop,
Ja det känns tryggt men jag vill ha lite inspiration från andra
Sitter fortfarande och pillar med vigselprogrammet. Limmar och guldar utsidan. Åhh Så fint *åh så kul att få pyssla igen*
Okej Madelyn:
Lite inspiration....min kommer se ut ungefär såhär:
08.00 Väckning (vi sover alla tärnor och närmaste tjejer hos min mamma o pappa, ska inte få se M2 B förrän i kyrkan)
08.30 Frukost framdukad, förhoppningsvis av mamma! Lugn o skön morgonstund.
09.30 Dusch för alla galna tjejer.
11.00 En utav tärnorna följer med till frissan o fotograferar, pappa skjutsar, de andra tärnorna o resten av tjejerna är hemma o gör sig i ordning. Under tiden hämtar pappa blommorna i blommerian :)
13.00 Klar hos frissan, hem för att äta lunch allesammans, den fixar moster. Lite god skumpa till lunchen.
14.30 Binda blommor till alla. Vi hjälps åt, jag o moster.
15.00 Vid det här laget har barnen kommit till mamma, då blir det påklädning av dom med hjälp av deras mor-mor och mamma mu förstås.
15.15 Påklädning av bruden.... MOI :D:D:D
16.00 Kör pappa mig och tärnorna i en bil. Mamma tar moster och barnen i sin bil.
16.30 VIGSEL.....brrrrrrrrrr..... :D
Har jag glömt något??????
rockbröllop,
du är en inspiration för oss alla
jag har inte haft en tanke på ett schema i all planering...hehe. mycket bra att ha!
Mi-Is:
Ååååååh va bra!! Visst kan det väl va skönt o ha en sån liten lista.... :)
Rockbröllop,
Nej det ser bra ut- har ni vigselprogram och sånt som ska till kyrkan? Vem ordnar det?
Jag har gjort schema för hela dagen..
07:00 Äta frukost med tärnorna (de sover hos ma & pa med mig) och göra oss i ordning.
08:45 Åka till frissan med tärnorna
09:30 Jag fixa håret och smink.
12:00 Äta lite lunch
12:30 åka ut till fotograferingsplatsen
13-14:30 Fotografering
14:30-15:00 Åka till kyrkan
15:00 Vigsel
15:30 Pusskalas på kyrktrappan.
15:45 Åka till festlokalen.
16:30 Mingel och välkomstdrink
17:30 Incheckning för de gäster som ska övernatta
18:00 Middag