• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

hejsan vickan. Kul att du är tillbaka.
    Coooolt att cykla dressin.

Hmm kajak igår och cykling idag... du är minsann lite sportig tror jag

kom snart ttillbaka oms.

men vart är jessie och zozo?

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

tips och trix från BT besatta tanter och häxor

och lite snusk

• nu är jag fruL

Oms: näe jag har inte egen häst. Jag är dock medryttare på en och tar lektioner. Så det blir ändå hästar tre dagar i veckan. jag skulle aldrig palla att ha egen häst just nu, det är ett sånt enormt stort jobb.

men jag SKA ha häst, alldra senast när vi köper vår gård på landet. Ja ni kommer ihåg den om ska ha en stooooooor punschveranda där alla tanter ska sitta och grogga och snacka skit hela dagarna.

• viktualia

vill bara rätta fruL... jag hade vilodag mellan kajakturen och dressinfärden... jag är egentligen INTE ett DUGG sportig... men min m2b blir hopplöst rastlös om han inte aktiveras... alltså för jag slöa nästa vecka när jag är ensam. Då ska jag ensam husera i mina pärons hus, umgås med vännerna i hemstaden och TOKslöa... hi hi

Måste bara berätta att jag då och då kallas Råd&RönViktualia...(tjaa inte V. utan mitt riktiga namn förstås...) detta eftersom jag är en obotligt medveten konsument och dessutom fylld av hushållstips... hi hi....

• nu är jag fruL

ha ha om vi skulle starta ett tjejband så skulle du vara sporty spice vickan

själv skulle jag vara fylle-spice

varför pratar jag om spice girls jag avskydde ju dom?
    jag tror jag håller på att bli tokig!!!!!!!!

• viktualia

jaaa du fruL... kombinationen av baksmälla och pms verkar ju vara en svåris... *asgarv*

kom hit och sup med mig istället... här i hålan händer det inte nåt vettigt mer idag...

och DU är mycket sportigare än jag, så det så! rida tre gånger i veckan....ujujuj...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...