• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • nu är jag fruL

Bra jobbat vickan!
    jag kan skåla med dig i kväll kl 20 också! det blir ju vin idag med...

Synd att vara allergisk, jag är djurtokig jag!

Min bukett bestod av djupt vinröda rosor, grädd vita mmmm kommer inte ihåg vad de hette... samt murgröna. Jag tyckte att den var otroligt snygg och passade mig precis. Älskar blodrött och enkla buketter med inte för mycket sorter. jag vet att en tjej "svart brud" har buketter på hennes hemsida, annars vet jag tyvvär inte

• Meddelande borttaget
  • viktualia

fniss fniss.. det är just på svartbrud.se som jag sitter och stånkar över att det är en massa jox på de flesta.. men jag är inte nån piffig typ... jaja... jag får väl förklara i blomsteraffärn så småningom....

min m2b gick med på skaldjurskonceptet... fast ingen av oss har rört oss mot affärn än.. hm... vill hänga här ett tag till... ni slutar väl jobba snart och då blir det lågsäsong här

kan skåla både idag och imorgon... lite prit har aldrig skadat - eller?!? fniss

• viktualia

alltså... svartbruds buketter är helt okej.. det finns verkligen VÄRRE varianter... men men.. jag är kräsen jag...

jag kommer nog synas på BT även nästa vecka Oms... så du behöver nog inte vara ensam... päronen har dator de också... hi hi

• nu är jag fruL

nej för sjutton! sprit är bra
    det dödar ju bakterier! tänk så många sjukdomar man slipper om man bara dricker sprit

jag har inte kollat svart bruds hemsida, så jag vet inte hur de ser ut. Det är bara så att det är den enda hemsida jag hört talas om med buketter. Jag gillar dock inte heller krusidulliga saker. Enkelt ska det vara!

jag skålar både i kväll och i morgon!

• viktualia

tack för mailet Oms! Japp! Den här hålans dialekt är värst i hela Sverige! Jag småfnissar fortfarande efter att ha tillbringat rätt mycket tid här sedan 2001... de låter INTE kloka... *asgarv*
    Det är väl det bästa med att bo här, att man har dialekten att fnissa åt!! hi hi hi

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Gotländska är sexigt... ....min m2b pratar en väldigt svag Västkustdialekt... knappt märkbar... synd!
    Riktig norrländska är också lite upptändande... mitt ex var från Övik... men han hade VÄLDIGT många andra fel....
    Drömprinsen fanns där jag minst anade det!

• nu är jag fruL

Jag anser inte att jag har dialekt eftersom jag är stockholmare. Men tydligen anser alla andra i landet att man VISST har en dialekt nämligen stockholmska. men som den uppblåsta 08 jag är svarar jag bara att men hallå vadddå det är vel rikssvenska

är från södra delen av stan så jag snackar så. men jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR dialekten och älskar faktiskt den där du bor vickan. Helt störtskön . Man blir så glad av den!

näe flickor nu måste jag hem till kräftorna och maken. Men vi ses i morgon.
    Kram på er alla raringar

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...