• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Jag är också inne en sväng. Hoppas att ni skålade tillbaka vid 20 snåret! För är är det riesling och kräftrisotto som gäller!!! Mys!!!

• nu är jag fruL

Godmorgon bruttor!
    ha ha jag blev först idag!
    Och japp jag skålade med er alla kl 20 hoppas att ni kände det
    jag går omkring med en svag arom av kräfta runt mig idag , tänk att det sätter sig så hårt. det spelar ingen roll att man duschar, jag tycker alltid man luktar kräfta dagen efter man ätit just kräftor.
    I mitt fall innebär det att jag luktar kräftor väldigt ofta

Sista dagen inför semestern! HUrra det känns s oooooootroligt skönt. fast jag har ju s klart ingen lust att jobba idag... vill ha semester NU!

skånska med fransk accent måste vara en a bsolut höjdare!

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

Tjenixen oms.
    Här är allt prima liv. Lite trött och sliten... men i em går jag på semester!!! jag kan inte fatta det, det ska bli så ooooootroligt skönt! jag har aldrig varit så himla trött inför en semester som i år. det tar på krafterna att gifta sig

jaha du kör kort dag idag? men du var ju å andra sidan på jobbet hur länge som helst igår. Jag tror inte att jag stannar hela dagen jag heller

• nu är jag fruL

Här var det dött...

jag har läst igenom början till den här tråden och en bit in i den. den är faktiskt himla skojig många skratt blev det

men vi har tappat ett par flitiga Bt lister som var dem i början. Främst då ica men även Therese73. jag tycker helt klart att vi ska jaga upp dom efter alla semestrar. För vi fortsättter vel tråden va tjejer
    ni är vel inte botade
    det är definitivt INTE jag

men som sagt dom kanske är på semester. men efter dom så attans blir det hård kör.
    Ja jessie jag vet att du tänkte på porr nu...

• viktualia

Viktualia sladdar in från sidan och kollar läget.... här var det ju inte så flitigt kacklat... men det är ju inte lätt när folk shappar på semester...

Själv har jag ju semester allt vad jag orkar! Ny utflykt idag med båtfärd och lite shopping inplanerat! Ska bara ta oss iväg ut genom dörren... två slöhökar som just nu sitter vid varsin dator... håhåjaja...

• nu är jag fruL

hej vickan kul att du tittar förbi.
    Jag tycker ni är väldigt aktiva på semestern måste jag säga! massa utflykter och grejor. Själv tänker jag mest ligga p gräsmattan på vårt landställe och läsa böcer, påta lite i trädgårdslandet och gosa med katterna. Sen byter jag mot svärisarnas gräsmatta... sen blir det lite besök hos diverse syskon och en romantisk tripp

thats all! ohhhhhh vad skönt det ska bli!
    åker till landet i morgon. I kväll är det mys och packning.

• Jessie76

Jag är här och tjuvkikar, kan inte låta bli. Jag blir lite avundsjuk på alla j****a semesterfirare bara dålig stil tycker jag å hålla på å vara lediga

Själv har man inte semester förrän efter Den Stora Dagen om några helger...
    Då blir det medelhavet och kryssning en hel vecka utan kidsen Då ska vi göra ett kärleksbarn tror jag

Vi kanske kan följas genom pregnancys oxå, bli såna där bullmammor som kacklar jämt. Så har vi nåt å klaga på på punschverandorna - daaaaaaaaaaaagens ungdom

På söndag ska jag provmakeupppas och provuppsättas - coolt Sen är det inte långt kvar Nervöst men rätt lugnt ändå

• viktualia

tjoho.... den här veckan är det aktivitet som gäller... nästa vecka ska jag låna päronens hus och mest lata mig samtidigt som jag träffar diverse vänner som bor kvar i barndomsstaden.. sista semesterveckan blir det lite åkande på Västkusten..

varför inte bara slöa på semestern? för att vara lite djup så beror det på att det är ganska lätt för mig att slöa i vardagen. känner inte nån här i hålan och ids inte ändra på det eftersom jag bara bor här - pendlar ju som bekant iväg för att jobba. Alltså vill jag använda ledig tid till att umgås med vännerna och då blir det lite åkande för att lyckas. Skulle inte banga på att vända på det hela, att bo nära vännerna och slöa på semestern... men men... det är nog på tema dröm...

För att spä på det hela så ska jag nästa helg åka till min kompis egna ö och renovera tillsammans med henne. Jag är inte bara sportig/aktiv... jag är händig också... *asgarv*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...