Hallååååååååååååå
Tjena tjejor! Här kommer en till oseriös semesterfirare! Semester är fasiken det absoluta bästa som finns. Jag är helt klart skapt för att vara ledig. Jäklarns vad bra jag är på det. Och jag måste säga att enträgen vinner för efter att ha tjatat om att jag vill bli hemma fru i flera år så börjar maken också säga att det vore ju mysigt.!!! ha ha ha! attans vad trevbligt.
Sen att jag förmodligen skulle bli tokig av att gå hemma.... nja det är en annan sak. Just nu verkar evig sem,ester som himmel riket.
japp som ni ser babbel tanten är som vanligt. Kommer in och babblar järnet direkt. och jag kan bara säga att ni verklar behöva lite semester ni med. Så allvarligt seriösa som alla inlägg blivit
näe ibland är seriös bra!
men jessie, jag gillar INTE att du stressar och mår dåligt över bröllopet redan nu. Du ska se framåt och längta efter det. INTE stressa. Bröllop är KUL skit i allt annat som stressar upp det. Ta det lugnt, man måste inte göra allt som står i regelboken det enda man måste är att NJUTA´av sitt bröölop.
Så där ser ni ett seriöst inlägg även från oseriösa lilla fruL.
Här på landet är allt toppen, rensa ogräs, åka ut med båten, glida runt på gräsmattan och bara leva. ojh oj oj vad bra man har det. Grillning i kvällssolen är inte heller fel.
I går tog vi en "vit" kväll för det blir gärna lite för mycket på semestern
men det räcker med en kväll, snart är det sillunch med obligatorisk nubbe och öl. Så nu måste jag tyvvär kila, men vi hörs och syns bruttor.
kramar i massor