• ica i rutan

Nu har jag gjort det igen...

...alltså, fastnad på BT!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det är helt otroligt... "Jag ska bara kika in en snabbis och kolla om jag fått svar i nån tråd". Och så VIPS har det gått två-tre timmar!!!! :o

Hur beroende är DU?

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...
  • Jessie76

Jag förstår ditt dilemma Zozo, och jag tycker inte du är svamlig - vaffan för det första är du en tant och har nästan betalt för att irritera dig, det är väl ett jätteprivilegium när man e tant - eller?! och för det andra förstår väl folk att man inte kan anmälas så nära inpå och inte skapa bekymmer - eller? Jag undrar oxå - gillar ni inte den här tjejjen? Man får den känslan när du skriver såååå vänliga inlägg - eller hon kanske luktar illa?

Jag har ett annat problem, jag har väl skickat bordsplacering o dyl för instopp i programmet men får hela tiden ändra för att folk "säger upp" vänskapen - som jag berättat tidigare. Åsså är det folk som helt plötsligt tackar nej för att den och den inte kommer! Idioter!!!!! Jag kanske tar en liiiiten liiiten punsch ikväll och sänder en tanke till alla äckliga semesterhäxor

• Zozo

Gillar och gillar.. Hon har bra och daliga sidor som vi alla... men grejen är att vi inte alls star varandra nära och att hon kommer med kommentarer till var gemensamma vän och ex-kollega (som var bjuden 8/7 och som hela tiden varit bjuden 14/8) typ; "JAG är nu officiellt inbjuden till bröllopet" (Vadda officiellt? HON har inte pratat med mig en enda gang om det!!) eller "JAG kommer att sitta vid brudparets bord".. Jag VET det är smasaker men det irriterar mig ngt enormt. Hade jag inte gillat henne alls hade jag heller inte bjudit henne 8/7, men nu var ju tanken att det bara skulle vara de närmaste och käraste i aug..
    Samtidigt, som OMS säger.. jag har ju tva andra personer som kommer som partners till vänner och som jag inte känner, sa det borde eg inte vara SAA annorlunda...

Utvandraren: Hej pa dig! Vad gäller bordsplacering sa hade jag en tom plats, eftersom vi var 31 för 4 runda bord om 8 platser, sa där behöver jag bara switcha tva personer.
    Vad gäller rummen sa blev det lite knöligare, eftersom jag hade tva singeltjejer och tva singelkillar som jag hade delat upp pa ett "killrum" och ett "tjejrum", alla andra kunde jag placera per par eller per familj.
    Men eftersom killrumet nu gar till paret sa stod jag där utan rum till min bror! Nu tror jag att vi gör sa att paret far ett av de mindre rummen och min bror far dela rum en eller tva nätter med vara föräldrar. Sedan sticker vissa sa da kan han fa eget rum.

• utvandraren

Men placerar du alla par vid samma bord?
    annars hade jag på pur fan placerat henne på ett annat bord....

Så du bara får de nära och kära runt DITT bord!

Kill och tjej rum var ju absolut en lösning... har inte ens tänkt på det!

• Zozo

Japp, alla par vid samma bord, ibland bredvid varandra, men inte alltid.. Det fick bli lite pa feeling..

Jag funderade pa rent jäkelskap att placera henne mellan mina tva systersöner (8 ar) som inte pratar ett ord franska... herherher.. (nu kom häxan fram) men pojkarna skulle ju haft sa trakigt Nej, men hon är ju inte elak heller, jag gillar bara inte hennes attityd mot var gemensamma vän, plus att jag skulla ha föredragit att hon talade direkt med mig om saken.. Bara som en snygg gest..

• Zozo

Jo, du har ju dessutom rum pa upp till 4 enkelbäddar, sa det gar ju bra!

(Jag har fatt nya ritningar pa slottet med bäddarna utsatta om du skulle behöva!)

• utvandraren

DEt hade varit toppen(ritning..)!!

Jag håller med om att det är lite dålig stil av henne, fördela om lite i placeringen så märks det inte att hon blir mal placerad... Men kanske inte gå så långt som till barnbordet.....

Själv hade jag nog tyckt det var helt ok att sitta på ett annat bord än m2b, han pratar jag ju med så mkt annars!

• Zozo

you've got mail!

Nja, nu far hon sitta vid vart bord. resten av placeringen var sa bra att jag inte vill joxa med den mer. Jag far sluta tjura nu och ta det som det kommer.. Jag är väl mest grinig för att allt inte gar som JAG vill..

• utvandraren

Tack för mail...

Det kunde ju varit något värre som inte gick helt som planerat! Du får hoppas på smooth sailing from now on!

• Zozo

Jag vet! Naja, jag blev lite irriterad bara, men SAAA farligt är det inte.

• utvandraren

Förstår PRECIS! det är ju DIN dag!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen...