Gillar och gillar.. Hon har bra och daliga sidor som vi alla... men grejen är att vi inte alls star varandra nära och att hon kommer med kommentarer till var gemensamma vän och ex-kollega (som var bjuden 8/7 och som hela tiden varit bjuden 14/8) typ; "JAG är nu officiellt inbjuden till bröllopet" (Vadda officiellt? HON har inte pratat med mig en enda gang om det!!) eller "JAG kommer att sitta vid brudparets bord".. Jag VET det är smasaker men det irriterar mig ngt enormt. Hade jag inte gillat henne alls hade jag heller inte bjudit henne 8/7, men nu var ju tanken att det bara skulle vara de närmaste och käraste i aug..
Samtidigt, som OMS säger.. jag har ju tva andra personer som kommer som partners till vänner och som jag inte känner, sa det borde eg inte vara SAA annorlunda...
Utvandraren: Hej pa dig! Vad gäller bordsplacering sa hade jag en tom plats, eftersom vi var 31 för 4 runda bord om 8 platser, sa där behöver jag bara switcha tva personer.
Vad gäller rummen sa blev det lite knöligare, eftersom jag hade tva singeltjejer och tva singelkillar som jag hade delat upp pa ett "killrum" och ett "tjejrum", alla andra kunde jag placera per par eller per familj.
Men eftersom killrumet nu gar till paret sa stod jag där utan rum till min bror! Nu tror jag att vi gör sa att paret far ett av de mindre rummen och min bror far dela rum en eller tva nätter med vara föräldrar. Sedan sticker vissa sa da kan han fa eget rum.